Co do samej konferencji, w której uczestniczyło niewielu widzów i dziennikarzy, to nie zgadzamy się z panem Szymonem Sikorskim z Wrocławia, że Świnoujście nie jest szerzej znane polskiemu turyście i twierdzimy, że mówienie o krótkim czasie dotarcia do naszego kurortu jest bardzo naiwne. Godzinne kolejki oczekujących na przeprawę promową i rozkopana S-trójka takiemu stwierdzeniu pana Sikorskiego przeczą. Mamy jeszcze kilka „drobnych" uwag. Gdyby zastępca prezydenta Paweł Sujka interesował się częściej promocją Świnoujścia to wiedziałby, że tytuł „Majorki Północy" przypisany jest od lat wyspie Bornholm. Po co podszywać się pod czyjąś markę, nie lepiej pracować na własną? tym bardziej, że Świnoujście jest naprawdę wyjątkowe.
Według przesłanych ich relacji dowiedzieliśmy się również, że podobno na świnoujskiej plaży zmieści się 375 tysięcy osób. Wydaje się nam, że przy przyjętym wcześniej założeniu że Świnoujście to marka Premium, pokazywanie takiej ogromnej ilości ludzi nie jest dobrym kierunkiem. Marka premium to raczej elitarność i wyjątkowość, a nie masowość i wyobrażenie tłumu. Także czynienie zarzutów włodarzom: Międzyzdrojów, Kołobrzegu, Darłowa, Sopotu i Gdańska, z tego że chwalą swoje miejscowości, i zapowiadanie wysłania do tych miast komisji mierzących szerokość plaży i temperaturę wody, co zapowiedział prezes Piotr Piwowarczyk, to zły pomysł na pozytywną kampanię promocyjną. Zamiast tego chwalmy się naszym kurortem, bo dzięki korzystnemu położeniu geograficznemu, jeszcze mamy czym. Walory Świnoujścia są powszechnie w Polsce znane, o czym świadczyły tłumy turystów podczas minionego weekendu i mamy nadzieję że ta dość dziwna prezentacja nowej kampanii promocyjnej Świnoujścia tego nie zmieni. Ponieważ zależy nam na tym, żeby nasi mieszkańcy mogli jak najszybciej zarabiać pieniądze, to będziemy się uważnie przyglądać dalszym działaniom promocyjnym, żeby nie popsuto tego, na co mieszkańcy Świnoujścia pracowali przez długie lata.
Nie ma tutaj winnych i niewinnych, bo tak naprawdę, to ogromna rzesza mieszkańców stała się ofiarą skutków pandemii. Tak naprawdę proszę Państwa, to promocja została zrobiona za nieznaczne pieniądze, które jeszcze uzyskamy z Unii Europejskiej i bardzo dobrze! A to, że ludzie myślą, że Szczecin leży nad morzem, no cóż geografia na poziomie podstawówki się kłania. Żeby była jasność to życzę dobrze naszemu miastu, jak i żeby w Szczecinie się wiodło. Toż to nasza stolica województwa. Powiem tak, nigdy Miasto nie miało tak doskonałej promocji.
Faktem jest że nie wszyscy wiedzą gdzie jest Świnoujście i dalej są przekonani że to Szczecin leży nad morzem, to na przyjazd właśnie tej grupy Polaków liczy Hilton z Radissonem. 😂 Hotelarze chyba jasno się wypowiedzieli że oczekują otwarcia granic. Ta promocja powinna być w De za pieniądze zainteresowanych a nie niewinnych mieszkańców.
Do IP 5.62.20 to jest dopiero haniebne zachowanie. Z pewnością ulzy to Pani /Panu w cierpieniu. Do tego jest to naruszenie tzw. miru... Brzydze się Panem /Panią. Ciekawe, czy dowiemy się kto kryje się za tymże cierpieniem... Tacy w historii naszej już byli... Żałosne zachowanie.
Człowiek walczy z ciężką chorobą w ciszy, spokoju tak by nikt nie wiedział, by np rodzina się nie martwiła, a tu kolejny człowiek bez sumienia i kolejny krzyż pański- jak tak możecie? Ale mi się smutno zrobiło :-(
Chyba jegomość IP 5.62.20 informując nas wszystkich z jakiego rodzaju zabiegów medycznych korzysta osoba, wskazując na funkcje jaką pełni i dodając szczątkowo nazwisko lekko przegiął. Naruszając w ten sposób pewne normy prawne. To dopiero prostactwo.
Zapytajcie się na jakiej zasadzie pan prezes SOT Piw...k wchodzi na zabiegi w szpitalu onkologicznym bez kolejki! A miało to miejsce między innymi 26 maja o godzinie 9:00! Jest jakiś ważniejszy niż inni, którzy muszą stać w kolejce?
Super, fantastyczny pomysł na Świnoujście. Jadę pociągiem i wszędzie o Świnoujściu. Brawo dla organizacji turystycznej. Super pracę wykonała firma z Wrocławia. Generalnie jest ok. Pozytywnie i optymistycznie. Nie rozumiem o co chodzi z tym ordynarnym hejtem. Cóż frustraci?!
Niejasne powiązania ŚOTu z firmą z wrocławia robiącą promocję. Piwko i Dyzma to taka para do której ludzie nie mają zaufania. Miasto potrzebuje odnowy a nie tych ludzi co to sami zarabiają a inni za darmo mają robić na nich. Ta niby reklama to śmiech na sali
Ip18814636**to pewnie kolega ana Piotra 🤭😜
Turyści pryjeżdzajcie, wlaśnie komary się wylęgly, potrzeba dużo ludzi do gryzienia. Wśród bzyku wściekłych komarzyc słychać radosną nowinę, że Urzad Miasta nie ma podpisanej umowy na odkomarzanie.
Fantastyczny pomysł na promocję. Fantastyczne detale. Dużo nowych zachowań, nietuzinkowych. Gra kolorów i świateł. Brawo ŚOT, brawo Panie Piotrze. A pogodę do promocji macie chyba w nagrodę za dobre uczynki. BRAWO
Co z odkomarzaniem?? Bo podobno zabrakło pieniędzy na tą ważną rzecz w mieście, mamy czerwiec i komary już są całe plagi i to głównie na warszowie a po opadach deszczu to zjedzą nas żywcem. Miasto się promuje i zaprasza turystów, chyba na spotkanie z krwiopijcami!!
Jak czytam sami specjaliści od pr w kometarzach. . portal zamiast promować sory i inne firmy niech się zajmie np promami bo to o pomstę do nieba wola ze takie kolejki
Panie Prezydencie Świnoujścia, świat dyskutuje dzisiaj jak wykonać Wielki Reset a nie odgrzewa stare kotlety. Świnoujście jest punktem styku interesów regionalnego handlu i transportu oraz jego ochrony a także masowej turystyki. Pandemia COVID-19 pokazuje, jak szybko możemy dokonać radykalnych zmian w naszym życiu. Niemal natychmiast kryzys zmusił nas do porzucenia praktyk które od dawna uważano za niezbędne, od częstych podróży po pracę w biurze. Fundusze które są i będą, zamiast wykorzystać je do wypełniania pęknięć w starym systemie powinniśmy wykorzystać do stworzenia nowego systemu który będzie bardziej odporny, sprawiedliwy i zrównoważony w dłuższej perspektywie. Oznacza to na przykład budowę" zielonej" infrastruktury miejskiej i tworzenie bodźców dla branż, aby poprawić swoje osiągnięcia w zakresie wskaźników środowiskowych, społecznych i zarządzania. Pandemia stanowi rzadkie, ale wąskie okno okazji do refleksji, ponownego wyobrażenia sobie i zresetowanie naszego świata.
No niestety brak podstawowej z wiedzy z zakresu promocji, współpracy z mediami po raz kolejny obnażył poziom fachowców od promocji w naszym mieście.Ale do kogo prentensje ?Tylko samych siebie! To wy głosujecie szanowni mieszkańcy i tylko wy jesteście w stanie zmienić faceta który, jest arogancki, niekompetentny tworzący podziały w społeczeństwie Świnoujście.
Cała Polska wie, że Świnoujście to kurort z wyjątkową, aczkolwiek kontrowersyjną atrakcją jaką są miejskie promy. Dla większości turystów atrakcja wyjątkowa dla mieszkańców wielka uciążliwość Nie rozumiem, dlaczego wydaje się nasze pieniądze na promocję naszego miasta i to firmie z Wrocławia ? Gdzie kreatywność naszych urzędników, którzy odpowiadają za tą kwestię ? Jasne, najłatwiej zatrudnić i zapłacić firmie zewnętrznej, zorganizować pseudo konferencję i umyć ręce.
ktos sobie robi jaja z ta cala kampania na rzecz rozwoju naszego miasta, jezeli ktos mowi ze Swinoujscie nie jest znane szerzej w Polsce a on sam jest gdzies spod Koziej Wolki to co ja mam powiedziec ? Abo to sa mega jaja albo ktos chce nas zrobic w wala i to za nasze podatnikow pieniadze. Obudzcie sie radcy tego miasta bo albo wam mozgi odjelo albo trzymacie jakis deal z tamtymi bo logiki tu nie ma za grosz
Wnioski o 300 zł od miasta, gdzie się pobiera?
Od 15.06 granice będą otwarte i przyjadą sąsiedzi z zagranicy.To się znowu zacznie zatłoczone miasto.
TAK WAS ZROBILI W DUPĘ.
Tu potrzeba głosu lokalnych PRowców. Pogadajcie jak to rozkręcić z Karaluchem i Kwiatkiem z MarWoju... Zróbcie szerokie spotkanie ludzi z lokalnego środowiska... Uradzcie coś bez kosztów, bez nadymania się... zróbcie zwykłą burzę mózgów i każdy nawet najdziwaczniejszy pomysł rozważcie... tylko bez bufonady prezesowskiej... będzie dobrze...
Co ja widzę! Dziś prawie nie ma cenzury?
Panie Piotrze brawo za pieska! Tak trzymać wszystkie zwierzoluby są z Panem - piesek na konferencji to super pomysł.
Bali się niewygodnych pytań, i utopionych w błoto pieniędzy na promocje naszego miasta przez firmę z Wrocławia !!
Brawo Panie Piotrze! Jak zawsze każde wydarzenie pod Pana przewodnictwem to sukces dla Miasta, ŚOT-u. To niezwykła promocja. Brawo