POGODA

Reklama


Wydarzenia

iswinoujscie.pl • Niedziela [03.07.2022, 10:02:50] • Szczecin

Badanie satysfakcji po wizycie w US

Badanie satysfakcji po wizycie w US

fot. Organizator

Jesteśmy postrzegani jako profesjonalni i nowocześni .Badanie pomaga nam efektywniej pracować. Sprawdź jak i po co badamy satysfakcję naszych klientów po wizycie w US. Zachodniopomorskie urzędy skarbowe plasują się powyżej ogólnopolskiej średniej we wszystkich kluczowych wskaźnikach.

W ramach programu „Klient w centrum uwagi KAS” od kwietnia 2021 r. prowadzimy internetowe badanie ankietowe wśród klientów odwiedzających urzędy skarbowe. Wyniki pokazują, że ogromna większość naszych Klientów jest zadowolona z poziomu obsługi podczas wizyty w urzędzie skarbowym . Ogólny poziom satysfakcji klientów wynosi 84%.

Od początku trwania badania otrzymaliśmy 108 395 wypełnionych ankiet. Wypełnia je ok 6-8% osób, które otrzymały zaproszenie do udziału w badaniu - zaproszenie otrzymuje każdy, kto podczas umawiania wizyty w US podał swój adres mailowy.

Wyniki badania satysfakcji po wizycie w US są wykorzystywane do projektowania nowych rozwiązań i ulepszania obsługi w urzędach. Staramy się na bieżąco poprawiać nasze usługi, aby były one nowocześniejsze i wygodniejsze. Bazując m.in. na wynikach badania usprawniamy procesy wewnętrzne również z myślą o komforcie pracy pracowników KAS zajmujących się obsługą klientów. Rozwijamy nasze mocne strony i poprawiamy obszary, które tego wymagają. Co istotne, działania te przynoszą skutek, gdyż na przestrzeni ponad roku od rozpoczęcia badania obserwujemy stopniowy wzrost poziomu satysfakcji.

Metodologia badania
Badanie prowadzimy cały czas, od kwietnia 2021 roku. Jest to badanie ilościowe. Link do opracowanej przez specjalistów ankiety internetowej wysyła naczelnik urzędu skarbowego na adres e-mail, który podał klient podczas umawiania wizyty w urzędzie. Ankieta jest anonimowa, dobrowolna i bezpieczna.

– Prowadzenie badań internetowych pozwala nam szybko zbierać informacje od osób, które miały bezpośredni kontakt z urzędem skarbowym. Przesłane ankiety są dla nas ważnym źródłem informacji o tym, na co klienci zwracają uwagę w trakcie wizyty w urzędzie i czego oczekują od pracowników KAS. Ważny jest dla nas każdy głos i każda ocena naszych działań. Codziennie widzimy zmiany, jakie zaszły w organizacji pracy urzędów, ale również w podejściu pracowników i funkcjonariuszy. Dziękuję Wam za Wasze zaangażowanie. To dzięki Waszej codziennej pracy nasi klienci dostrzegają zmiany i doceniają to – mówi Szef KAS Bartosz Zbaraszczuk.

Badanie satysfakcji po wizycie w US

fot. Organizator

Kto uczestniczy w badaniu
W badaniu biorą udział klienci, którzy umówili wizytę poprzez usługę „Umów wizytę w US” i podali swój adres e-mail. Po wizycie w US otrzymują wiadomość z linkiem do strony z anonimową ankietą. Zebrane wyniki badania i komentarze podatników są wykorzystywane do projektowania nowych rozwiązań i usprawniania obsługi naszych klientów. Chcemy cały czas podnosić poziom obsługi i zwiększać satysfakcję klientów.

Co i jak badamy
Opieramy się na pięciu głównych wskaźnikach:
• Satysfakcji – procent klientów ogólnie zadowolonych ze swojej wizyty w US.
• Polecenia (rekomendacji) – procent klientów którzy poleciliby obsługę przez danego pracownika znajomym lub rodzinie.
• Braku wysiłku – procent klientów oceniających załatwienie swojej sprawy w US jako łatwe.
• Pozytywnych emocji – procent klientów mających pozytywne emocje związane z wizytą w US.
• Skuteczności pierwszego kontaktu – procent spraw załatwionych podczas pierwszej wizyty w US.
Wyniki satysfakcji klienta w urzędach skarbowych woj. zachodniopomorskiego w 2021 r.

Wyniki ankiet prowadzonych od kwietnia do grudnia 2021 r. pokazały, że poziom obsługi podatników w zachodniopomorskich urzędach skarbowych jest na wysokim poziomie. We wszystkich z kluczowych wskaźnikach zachodniopomorskie urzędy skarbowe uplasowały się powyżej średniej w Polsce:
• poziom satysfakcji – 85% badanych było ogólnie zadowolonych ze swojej wizyty (średnia w Polsce 81%),
• poziom rekomendacji – 89% badanych poleciłoby obsługę przez danego pracownika znajomym lub rodzinie (średnia w Polsce 86%),
• poziom braku wysiłku – 78% badanych oceniło załatwienie swojej sprawy w US jako łatwe (średnia w Polsce 77%),
• poziom pozytywnych emocji – 91% badanych miało pozytywne emocje związane z wizytą w US (średnia w Polsce 90%),
• skuteczny pierwszy kontakt – 80% badanych załatwiło swoją sprawę podczas jednej wizyty w US ( średnia w Polsce 77%).

Badanie satysfakcji po wizycie w US

fot. Organizator

Wyniki satysfakcji klienta w urzędach skarbowych woj. zachodniopomorskiego w I kw. 2022 r.

Ankietę dotyczącą satysfakcji klienta po odbytej wizycie w urzędzie skarbowym wypełniło w naszym województwie 2271 osób. Udało nam się poprawić niektóre wyniki, np. poziom satysfakcji, czy skuteczny pierwszy kontakt.

Wyniki ankiet są dla nas bardzo pozytywne. We wszystkich z kluczowych wskaźnikach zachodniopomorskie urzędy skarbowe plasują się powyżej średniej w Polsce:
• poziom satysfakcji – 87% badanych było ogólnie zadowolonych ze swojej wizyty (średnia w Polsce 84%),
• poziom rekomendacji – 88% badanych poleciłoby obsługę przez danego pracownika znajomym lub rodzinie (średnia w Polsce 85%),
• poziom braku wysiłku – 78% badanych oceniło załatwienie swojej sprawy w US jako łatwe (średnia w Polsce 76%),
• poziom pozytywnych emocji – 91% badanych miało pozytywne emocje związane z wizytą w US (średnia w Polsce 84%),
• skuteczny pierwszy kontakt – 82% badanych załatwiło swoją sprawę podczas jednej wizyty w US ( średnia w Polsce 84%).

Ponadto klienci ocenili pracowników jako kompetentnych, uprzejmych, pomocnych, sprawnych, komunikatywnych i przyjaznych. Aż 90-93% badanych zgodziło się z tymi stwierdzeniami dotyczącymi pracowników.

Najlepsi z najlepszych
Wśród zachodniopomorskich urzędów skarbowych najwyższe wyniki osiągnęły: Urząd Skarbowy w Choszcznie, Urząd Skarbowy w Myśliborzu i Drugi Urząd Skarbowy w Szczecinie.

Małgorzata Brzoza
Rzecznik prasowy
Izby Administracji Skarbowej
w Szczecinie


komentarzy: 0, skomentuj, drukuj, udostępnij

Twoim Zdaniem

Dodaj Komentarz

Dodając komentarz akceptujesz
Regulamin oraz Politykę prywatności.

Zauważyłeś błąd lub komentarz niezgodny z regulaminem?
 
■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344
■ Posiedzenie Komisji Zdrowia i Spraw Społecznych zostało odwołane. O nowym terminie zostaną Państwo powiadomieni. Z poważaniem Grzegorz Koss Przewodniczący Komisji Zdrowia i Spraw Społecznych ■ Rok temu, 24 marca, tragiczne wydarzenie wstrząsnęło mieszkańcami: śmierć trzynastoletniego ucznia Szkoły Podstawowej nr 6 (przy ulicy Kościuszki) pozostaje zagadką, budząc pytania o bezpieczeństwo i sprawiedliwość. Trzy tygodnie przed tym nieszczęśliwym porankiem, chłopiec doświadczył przemocy ze strony kolegi z klasy na terenie dawnej "Penelopy", zdarzenie to zostało zarejestrowane przez kamery. Bójkę oglądało i nagrywało wielu uczniów. Następstwa tego zdarzenia były na tyle poważne, że matka chłopca zdecydowała się na wyjazd do Szczecina na wykonanie tomografii komputerowej głowy dziecka. Lekarz wydał zaświadczenie zwalniające 13-latka z zajęć wf. Chłopiec nadal się źle czuł. ■ Linie 5 i 5T wracają na stałą trasę "Komunikacja Autobusowa” Sp. z o.o. informuje, że od piątku 22 marca 2024 r.: · linie 5 i 5T wracają na stałą trasę w związku z otwarciem ul. Mostowej dla ruchu pojazdów samochodowych, · tymczasowa linia 5O przestanie kursować, · rozkłady jazdy dostępne będą na stronie: www.ka.swinoujscie.pl Szczegółowych informacji udziela całodobowo dyspozytor Spółki pod numerami telefonów: 91 321 45 40 lub 797 403 504. Zachęcamy pasażerów o dokonywanie zakupu biletów i karnetów: · z wykorzystaniem aplikacji GoPay, mPay; · poprzez kasowniki – biletomaty do płatności bezgotówkowych; · w wyznaczonych punktach sprzedaży biletów ■ Od teraz w nocy za dyżur aptek uważane są te pełnione przez kolejne 2 godziny zegarowe między 19:00 a 23:00. Zarządzeniem Prezydenta Miasta Świnoujście Nr 168/2024 z 11 marca 2024 roku określono, że dyżury w porze nocnej na terenie miasta w 2024 roku w godzinach 21:00 – 23:00, będą pełnione przez Aptekę „Centrum Zdrowia” przy ul. Grunwaldzka 21, zaczynając od 16 marca 2024 roku ■ Kradzież aut w Polsce w 2023 to wzrost prawie 36 proc. do poprzedniego roku ■ Premier Donald Tusk po ujawnieniu przez "Newsweeka" nieprawidłowości w Collegium Humanum zarządził przyjrzenie się dyplomom kandydatów do spółek Skarbu Państwa. Nikt z dyplomem tej uczelni nie ma szans na stanowisko. Wśród polityków i działaczy obecnej większości rządzącej zaczęło się ukrywanie związków z Collegium Humanum ■ W sobotę, 2 marca, około godziny 18:00, na ogrodach działkowych, wjazd na końcu ulicy Krzywej, doszło do brutalnego ataku na kobietę. Zdarzenie miało miejsce kilkadziesiąt metrów za świetlicą ogródków działkowych. Ofiara, która doznała obrażeń głowy oraz klatki piersiowej, została niezwłocznie przewieziona do szpitala w Świnoujściu. Niestety, mimo usilnych starań, kobieta zmarła ■ Dostaliśmy list od Mieszkańca Ognicy na temat remontu ulicy Mostowej. "Witam serdecznie Panie redaktorze. Zwracam się z prośbą o zainteresowanie remontem ulicy Mostowej. W ciągu tej drogi występuje mostek na rzece Ognica. Mostek jest w stanie agonalnym. Odpowiada za odwodnienie znajdujących się w około łąk, pastwisk. Z obserwacji wynika że firma, która wykonuje remont nie zamierza poprawić naprawić zapadnięty mostek i dzięki temu udrożnić przepływ wody. Wprost przeciwnie w wyniku zagęszczania ziemi i tłucznia betonowego przepusty pod mostkiem są coraz bardziej zagłębiane. Jeśli tak ma wyglądać remont to lepiej byłoby nie ruszać tej drogi. Proszę o zainteresowanie. Pozdrawiam. Mieszkaniec Ognicy." ■ Jarosław Siergiej nowym prezesem Zarządu Morskich Portów Szczecin i Świnoujście. Spółka Zarząd Morskich Portów Szczecin-Świnoujście jest odpowiedzialna za zarządzanie dwoma ważnymi portami w województwie zachodniopomorskim. Port w Szczecinie oraz port w Świnoujściu odgrywają kluczową rolę w obsłudze morskiego transportu towarowego ■ W środę w Bibliotece Narodowej w Warszawie ogłoszono wyniki 22. konkursu o Nagrody „Magazynu Literackiego KSIĄŻKI”. Jednym z laureatów został Jarosław Molenda i jego książka „Nienacki. Skandalista od Pana Samochodzika”, którą opublikowało Wydawnictwo Prószyński i S-ka. ■ Projekt pod wodą: Dlaczego Park Zdrojowy w Świnoujściu nie wytrzymał deszczu? Park Zdrojowy w Świnoujściu jest znanym miejscem wypoczynku i rekreacji. Obszar pomiędzy ulicami Sikorskiego a Chrobrego został zalany wodą, co stanowi znaczny problem dla terenu, który jeszcze niedawno przechodził proces rewitalizacji. Ostatni, trzeci etap renowacji miał na celu odnowienie i przywrócenie blasku tej zielonej przestrzeni. Jednak pomimo zapewnień o kompleksowym podejściu do projektu, dzisiaj widoczne są poważne niedociągnięcia. Brak odpowiedniego systemu odwodnienia jest najbardziej widoczny w chwili, gdy deszcz pada; nie muszą to być ulewy, aby teren parku zamienił się w rozlewisko ■ W ostatni weekend (3,4 luty) zespoły ratownictwa medycznego udzielały pomocy 18 razy. Były to wezwania do zaburzeń i problemów kardiologicznych, zasłabnięć, duszności, infekcji, krwawienia z przewodu pokarmowego, udaru, jednego zdarzenia drogowego i złego samopoczucia ■