Przyczyny zatrzymania ciepłowni zostały już usunięte i wszystkie kotły zostały ponownie uruchomione. Dostawa ciepła i podgrzew wody użytkowej już trwa. Najdalej oddalone od Ciepłowni budynki całkowitą poprawę odczują już w godzinach południowych. Pracownicy Biura Obsługi Klienta poinformowali o przyczynach awarii i czasie trwania przerw w dostawach ciepła wszystkich klientów instytucjonalnych, a w szczególności wrażliwych społecznie – jak szkoły, przedszkola, żłobek,szpital.
Szybkość reakcji pracowników PEC-u Świnoujście zminimalizowała odczuwalny dyskomfort cieplny. Nagrzane wcześniej budynki nie były poddane długotrwałemu wychłodzeniu i część mieszkańców mogła wręcz braków w dostawie ciepła nie zauważyć, poza oczywiście brakiem ciepłej wody w kranie.
- Niemniej za powstałe utrudnienia wszystkich mieszkańców Świnoujścia serdecznie przepraszamy – mówi Prezes PEC Grażyna Kołowiecka.
Robert Karelus
Rzecznik Prezydenta Świnoujscia