Szkolenie organizowane jest w ramach projektu „Transgraniczna Sieć Centrów Usługowo-Doradczych w Euroregionie POMERANIA wraz z Powiatem Märkisch- Oderland w ramach Interregu VA” dofinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.
Program szkolenia i karta zgłoszenia do pobrania ze strony sbcud.net/events/trudny-klient-reklamacje/?occurrence=2019-10-09
Na zgłoszenia czekamy do 4 października br
Zapraszamy do udziału.
BIK
Jedyny sposób to stara dewiza " Na chama trzeba chama". Pogonić upierdliwca i tyle.
W" Stodole" w dziale mięsnym ekspedientka krzyczała na mnie, że to moim obowiązkiem jest mieć odoliczone pieniądze za towar, a nie jej. Przecież ja decyduję przy ladzie co kupuję, to z kąd mam wiedzieć ile zapłacę? Poczuła mnie druga ekspedientka, że jest ponoć taki przepis, proszę ten przepis powiesić w widocznym dla klientów.
CZYLI JAK SPŁAWIĆ klienta
A gdzie szkolenie dla nas, klientów: Jak postępować ze złodziejskimi firmami?
Krótko mówiąc szkolenie ma celu jak szybko i sprawnie wykiwać klienta gdy zauważy że jest robiony na szaro.
Paolo, by zadzwonił do Banasia i wszystko jasne:)))
Krótko mówiąc: jak odpalantować klienta który sobie rości. Uczmy się. Będzie szło gładko.
Marnotrawstwo pieniędzy. Jak trudny klient - dzwoń do Banasia.