POGODA

Reklama


Wydarzenia

iswinoujscie.pl • Niedziela [17.11.2019, 19:29:03] • Świnoujście

Dzieci z zakazem występowania przed rodzicami? Prawdziwie pedagogiczne podejście

Dzieci z zakazem występowania przed rodzicami? Prawdziwie pedagogiczne podejście

fot. Czytelnik

W Przedszkolu Miejskim nr 3 "Pod Żaglami", ktoś poczuł wiatr w żagle? Pytanie, czy nie za daleko popłynął. Rada pedagogiczna zabroniła dzieciom prezentować swoje występy rodzicom – alarmuje nasz Czytelnik, pan Marek.

W grupie „Marynarzy” pod koniec września panie poprosiły rodziców o zakup koszulek i baletek oraz o przygotowanie rekwizytów do przedstawienia związanego ze świętem niepodległości – pisze pan Marek. – Nikt nie poinformował ani dzieci ani rodziców, że przedstawienie nie będzie prezentowane rodzicom.

Ubranka zostały zakupione, rekwizyty przygotowane, dzieci dzielnie ponad miesiąc się przygotowywały. Wszyscy (głównie dzieci) czekali na moment, kiedy będą mogli się zaprezentować przed swoimi najważniejszymi widzami czyli rodzicami, ciągle dopytywały, kiedy to będzie… - relacjonuje nasz Czytelnik. - W końcu koło 5 listopada 2019 zapytaliśmy panie w przedszkolu, kiedy będzie występ dla rodziców, ponieważ nie było żadnej informacji. I wtedy dowiedzieliśmy się, że przedstawienia dla rodziców nie będzie, odbyło się tylko przedstawienie dla innych dzieci z przedszkola i zaproszonych dzieci ze szkoły. Nikt wcześniej ani dzieciom, ani rodzicom takiej informacji nie przekazał.

Pan Marek podkreśla, że sytuacja jest kompletnie zaskakująca.

- Do tego czasu wszystkie przygotowane przez dzieci przedstawienia były prezentowane przede wszystkim rodzicom lub dziadkom, a w następnej kolejności innym – pisze nasz Czytelnik. - Po interwencji okazało się, że to rada pedagogiczna przedszkola podjęła uchwałę (podobno jednogłośnie), z której wynika że nikomu nie wolno tych przedstawień prezentować rodzicom i ma to być jakaś forma strajku. Tylko dlaczego w taki sposób karze się nasze dzieci? – pyta pan Marek. - Dlaczego nikt nie poinformował o tym dzieci i rodziców przed rozpoczęciem przygotowań?

Zrobiliśmy ankietę wśród rodziców naszej grupy i 24 rodzicom zależało i zależy na tym, aby pozwolić dzieciom wystąpić przed rodzicami – czytamy dalej liście przesłanym naszej redakcji. - Niestety dwukrotne próby rozmowy z radą pedagogiczną i dyrekcją przedszkola nie dały żadnego skutku. Co ciekawe, panie opiekujące się naszymi dziećmi, deklarują chęć pokazania przedstawienia rodzicom, ale uważają, że mają związane ręce zakazem rady pedagogicznej. Proponowaliśmy, jako rodzice, dla pań jakieś dodatkowe wynagrodzenie, ale propozycję odrzuciły twierdząc, że nie chodzi o pieniądze. Niektóre dzieci nawet samodzielnie napisały list do pań nauczycielek (w załączeniu list synka pana Marka), ale też nie pomogło.

Dzieci z zakazem występowania przed rodzicami? Prawdziwie pedagogiczne podejście

fot. iswinoujscie.pl

W przedszkolu wszystkie osiągnięcia dzieci są prezentowane przede wszystkim rodzicom, dzieci zabierają do domu wszystkie swoje prace i ćwiczenia, żeby pochwalić się rodzicom. Niestety tym najważniejszym, które wymagało najwięcej pracy i wysiłku ich „kochane” panie nie pozwalają się pochwalić - pisze pan Marek i apeluje - Kochane panie, nie chcecie przygotowywać przedstawień, to ich nie przygotowujcie, wasza sprawa. Ale jak już to robicie, to nie rańcie uczuć naszych dzieci zabraniając im zaprezentować się przed rodzicami. sześciolatki nie powiedzą wam, co o tym myślą, po prostu są smutne, a doświadczenie oszukania pozostanie.

Ciekawe czy ktoś może z tym coś zrobić ? – pyta na koniec pan Marek.

A my pytamy dyrektor Przedszkola Miejskiego nr 3 Wiolettę Szłapkę i świnoujski magistrat. Czekamy na odpowiedzi.

źródło: www.iswinoujscie.pl


komentarzy: 69, skomentuj, drukuj, udostępnij

Twoim Zdaniem

Dodaj Komentarz

Dodając komentarz akceptujesz
Regulamin oraz Politykę prywatności.

Zauważyłeś błąd lub komentarz niezgodny z regulaminem?
 
Oglądasz 1-69 z 69

Gość • Wtorek [19.11.2019, 21:00:58] • [IP: 5.173.49.**]

Marusi nie rób z siebie błazna i nie wykorzystuj dziecka w jakiś celach politycznych. Dziecko 6 letnie z własnej inicjatywy pisze list i to bez błędów bez nadzoru rodzica?? No proszę i może jeszcze na pocztę poszło i wysłało do prezydenta

Gość • Wtorek [19.11.2019, 11:14:24] • [IP: 5.173.138.***]

Omg ale wstyd! Pan Marek kazal dziecku taki list napisac?! Nie wiadomo czy smiac sie czy plakac...Po prostu, dajcie dzieciom byc dziećmi.

Gość • Wtorek [19.11.2019, 09:29:31] • [IP: 176.221.122.***]

Do tego przedszkola na Bat.Chłopskich chodziła moja wnuczka. Wielokrotnie jako dziadek /wszyscy dziadkowie i babcie/ oglądałem występy wnucząt. Wychowawca I klasa Pani Wioletka /tak zwracały sie do ukochanej tak tak ukochanej przedszkolanki maluchy/ Dzisiaj te PIERWSZAKI szkoły podstawowej sa blaskiem wiedzy. Opisywane zajście -incydent to nieporozumienie którejś z grup rodzice wychowawca. Dyrektorka na pewno wyjaśni to zdarzenie.Mam b, dobre zdanie o tym przedszkolu przed 30 laty chodziły moje dzieci, teraz ukończyły"Alma Mater " wnuczęta. Pozdrawiam Dziadek

Gość • Wtorek [19.11.2019, 08:33:23] • [IP: 31.0.71.***]

Jeżeli jesteście tacy niezadowoleni to po co pchacie dzieci do przedszkola od 3 lat gdzie nie mają obowiązku A matka z drugim siedzi w domu ? Pluć na kogoś o obrażać to cecha narodowa Polaków. Zacznijcie patrzeć na siebie że wy jako rodzice nie wychowujecie dzieci tylko chowacie. Wy macie dosyć nauczycieli a co oni mają powiedzieć ? Muszą się męczyć nie z jednym a z 25 marudzących wiecznie niezadowolonych rodziców

JUST ACT 447 • Poniedziałek [18.11.2019, 21:36:43] • [IP: 176.221.122.**]

AD: Poniedziałek [18.11.2019, 18:44:51] • [IP: 178.235.147.**] WIADOMO, ŻE NAUCZYCIELE I ŻE PEWNIE DOBRZE PRACUJĄ, ALE NIEPOTRZEBNIE poZWALACIE NA TO, ABY pODLI oBYWATELE WAMI STEROWALI I MANIPULOWALI. poDŁOŚĆ TYCH DEGENERATÓW SPROWADZA SIĘ DO TEGO, ŻE WAS WYKORZYSTUJĄ DO ROZGRYWEK POLITYCZNYCH, A GDY WŁADZĘ PRZEJMĄ ZROBIĄ WAM EMERYTURY OD 65 ROKU, ZABIORĄ 500+ I ODDADZĄ WASZE PRZEDSZKOLE SODOMITOM WE WŁADANIE PROGRAMOWE. TYLE NAWALCZYCIE, ŻE CAŁKIEM SZACUNEK LUDZI I KASĘ STRACICIE. poZA TYM ZA ICH RZĄDÓW JAKOŚ WAM KOKOSÓW DO MIECHA NIE NAWALILI W OBFITEJ ILOŚCI I JAKOŚCI BO TO WIDAĆ po WASZYM BEZMYŚLNYM STĘKANIU OBECNIE.

Gość • Poniedziałek [18.11.2019, 18:44:51] • [IP: 178.235.147.**]

W przedszkolu też pracują nauczyciele... popieram wpis o występie do godz. 15. A niezadowolonym... Zastanówcie się... wy często sobie z jednym dzieckiem nie radzicie albo smartfony dajecie, żeby się dziecko uciszylo, panie mają takich dzieci ponad 20 i nie mają telefonów czy tabletów do rozdania... A po pracy muszą mieć siłę jeszcze dla własnych rodzin... Zastanówcie się...nie wszystko jest czarne lub biale

Gość • Poniedziałek [18.11.2019, 18:00:16] • [IP: 176.221.122.**]

strajk Włoski to raczej dla nauczycieli a te panie to zwykłe opiekunki dziecięce a nie nauczycielki...żenua

Gość • Poniedziałek [18.11.2019, 15:45:24] • [IP: 188.146.134.**]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Gość • Poniedziałek [18.11.2019, 15:39:14] • [IP: 84.241.200.***]

Zmienić dyrekcję !!

Gość • Poniedziałek [18.11.2019, 14:43:23] • [IP: 178.235.147.***]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Gość • Poniedziałek [18.11.2019, 14:33:08] • [IP: 188.146.134.**]

To nie pedagog, tylko automat do realizowania programu, który pracuje na wynik statystyczny zrealizowanych założeń, dzieci to jedynie składowa procesu...

Gość • Poniedziałek [18.11.2019, 14:31:24] • [IP: 178.235.147.***]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Gość • Poniedziałek [18.11.2019, 14:18:07] • [IP: 109.196.114.**]

Proste rozwiązanie.Zero wkładu finansowego rodziców w momencie gdy nie będa w stanie zobaczyć swoich pociech na żywo.Niech od A do Z za wszystko płaci przedszkole.Drodzy rodzice dośc dojenia z nas na każdym kroku setek złotych.Jest opłata stała miesięczna i to wszystko jeśli chodzi o wydatki rodziców.Za reszte niech płaci miasto nauczyciel.

Gość • Poniedziałek [18.11.2019, 13:46:03] • [IP: 37.47.134.*]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

COMES PALATINUS • Poniedziałek [18.11.2019, 13:15:27] • [IP: 176.221.122.**]

JAK SIĘ PRACA I PŁACA NIE PODOBA TO WYNOCHA, LIŚCIE GRABIĆ, APARTAMENTY SPRZĄTAĆ I ŚNIEG ODGARNIAĆ. CO TO MA ZNACZYĆ?, PRZEDSZKOLE TO NIE BURDEL, TYLKO INSTYTUCJA PUBLICZNA DLA SPOŁECZNOŚCI LOKALNEJ. TO JEST PRACA ODPOWIEDZIALNA I NIE MA MIEJSCA NA MANIERY Z TARGOWISKA I FANABERIE. JEŚLI DO TEJ FUNKCJI NIE DOROŚLI TO NIECH INNI ODPOWIEDZIALNI LUDZIE PRACUJĄ. JUŻ NAWET po WIOCHACH ZACHOWUJĄ SIĘ JAK TE PROSTACKIE BURAKI Z MIASTA STOLECNEGO.

Gość • Poniedziałek [18.11.2019, 12:55:46] • [IP: 188.146.134.**]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Gość • Poniedziałek [18.11.2019, 12:55:12] • [IP: 176.221.122.**]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Gość • Poniedziałek [18.11.2019, 12:00:15] • [IP: 185.210.38.**]

Gość • Niedziela [17.11.2019, 21:50:31] • [IP: 5.173.232.***] Do 14, 25 są lekcje i to jest priorytetem a nie spotkania z rodzicami. To że telefonów nie można używać to co cię dziwi? Albo szkoła i nauka albo zabawy i gierki.

Gość • Poniedziałek [18.11.2019, 11:49:49] • [IP: 95.129.225.***]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Gość • Poniedziałek [18.11.2019, 11:10:50] • [IP: 176.221.123.***]

Nauczyciel dlatego ma mniejsza ilość godzin pracy w umowie np. 20 godz. tygodniowo, ze resztę poswieca na zebrania, wycieczki, szkolenia, pisanine w dzienniku itp. Żaadna łaska od czasu do czasu zostać poza godzinami w związku z wystepani dzieci.

Gość • Poniedziałek [18.11.2019, 09:30:46] • [IP: 83.8.15.***]

Trochę inaczej powinien wyglądać strajk włoski. Definicja:"Strajk włoski –to forma strajku aktywnego polegająca na wykonywaniu przez pracowników obowiązków służbowych w sposób skrajnie drobiazgowy, co powoduje blokadę działania zakładu w sposób zbliżony do strajku pasywnego." w tym przypadku ów stajk krzywdzi dzieci i rodziców, nie da pożądanego efektu w formie oczekiwanej przez ZNP, czyli poparcia rodziców dla podwyżek czy innych działań skutkujących np. zmianę warunków pracy czy wzrost prestiżu zawodu. Innymi słowy, ktoś Państwa wprowadził w błąd, granie uczuciami dzieci i rodziców powoduje skutek odwrotny. Żaden z nauczycieli nie postawił się w pozycji rodzica, który sponsorował to przestawienie, wspomagał dziecko w złych chwilach, by było aktywne. Dla kogo? Tylko dla innych dzieci? Izolowanie rodziców przedszkolaka nie jest walką z decydentami a z rodzicami, ich otoczeniem, dalszą rodziną, znajomymi i ich znajomymi. To ogromny elektorat, prawda? Nic po mnie. Róbcie po swojemu, swoje wiedzą już rodzice.

Gość • Poniedziałek [18.11.2019, 09:18:37] • [IP: 176.221.123.***]

To może przedstawienia do 15.00 robić?? Żeby dzieci nie cierpiały a Panie nie musiały nadprogramowo siedzieć w pracy?? Na pewno może być taki kompromis?

Gość • Poniedziałek [18.11.2019, 09:04:03] • [IP: 5.173.129.**]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Gość • Poniedziałek [18.11.2019, 08:55:05] • [IP: 5.173.154.**]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Gość • Poniedziałek [18.11.2019, 08:33:19] • [IP: 5.173.129.**]

Propozycja jest taka żeby rodzice nie przygotowywali kostiumów jeśli nie będą mogli zobaczyć przedstawienia

Gość • Poniedziałek [18.11.2019, 07:55:36] • [IP: 62.69.229.***]

Dajcie pracować ludziom w przedszkolu i nie róbcie zamieszania! Jak się nie podoba to z dzieciaczkiem w domku czas spędzajcie.

Gość • Poniedziałek [18.11.2019, 07:49:49] • [IP: 92.42.112.***]

Siedzą na schodach z boku budynku i kopcą gluty a co na to dyrektor tego lokalu, taka wizytówka tej placówki?

Gość • Poniedziałek [18.11.2019, 07:24:46] • [IP: 37.248.166.***]

Niech nauczyciele nie zapomną w tym strajku, , włoskim, , o zrezygnowaniu z : połowinek, studniówek, zakończeń i rozpoczeń, wycieczek i innych imprez gdzie to uczeń (a raczej rodzice) są sponsorami.

Gość • Poniedziałek [18.11.2019, 06:15:07] • [IP: 185.13.106.***]

IP: 37.47.42.*** KUP SWEMU DZIECKU MAJTKI BARCHANOWE A SAMA/SAMA Z GOŁĄ DUPĄ CHODZISZ?

Gość • Poniedziałek [18.11.2019, 06:12:30] • [IP: 185.13.106.***]

BĘDZIE KONCERT DZIECI DLA BISKUPA.

Gość • Poniedziałek [18.11.2019, 05:12:58] • [IP: 37.30.52.***]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Schoolwysyn • Poniedziałek [18.11.2019, 04:44:54] • [IP: 37.248.211.***]

Gość  Niedziela [17.11.2019, 21:02:15]  [IP: 178.238.250.**] Zawsze się znajdzie jakiś tranwestyta albo inny LPG+, który z chęcią zrobi przedstawienie dzieciom albo je będzie uczył masturbacji. Głupi suwerenie, LPG+ sprawdzisz na stacji benzynowej. Ze tez, taki cymbał czuje powołanie, by się wypowiadać!

Gość • Poniedziałek [18.11.2019, 02:18:00] • [IP: 216.130.39.**]

Do Gość • Niedziela [17.11.2019, 22:23:25] • [IP: 94.46.167.**]. ... POTWIERDZAM, POTWIERDZAM, POTWIERDZAM. Jakis czas temu widziae chyba wlasnie Pania Aniele (abynajmniej tak mi zdawalo) :). Do dzisiaj pamietam (chociaz bylo to ladne pare lat temu) jak Ona opowiadala bajki. ... wszystkie dzieciaki sluchaly z zainteresoaniem i zaciekawieniem

Gość • Poniedziałek [18.11.2019, 01:29:23] • [IP: 37.47.42.***]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Gość • Poniedziałek [18.11.2019, 01:10:07] • [IP: 176.221.122.***]

Już przykro było jak przed wakacjami nie było jak zazwyczaj przedstawienia z okazji Dnia Matki i Ojca.. było to chwilę po strajku..

Gość • Poniedziałek [18.11.2019, 00:17:11] • [IP: 92.42.116.***]

Żaneta

Gość • Niedziela [17.11.2019, 23:51:41] • [IP: 83.23.248.**]

Nauczyciele tak nie postępują. W ten sposób nie zdobywa się autorytetu. Pana, , Marka" opinia uwidacznia złą mentalność niektórych krzykliwych, , pedagogów" którzy krzywdzą swoje środowisko, i negatywnie nastawiają postronnych ludzi do swojego środowiska.

Gość • Niedziela [17.11.2019, 23:05:35] • [IP: 176.221.123.**]

To że dzieci mają zakaz używania telefonów w szkole to bardzo dobry pomysł. Mają odpocząć na przerwie i pooddychać świeżym powietrzem a nie gry na telefonie.

Gość • Niedziela [17.11.2019, 22:59:53] • [IP: 46.170.248.***]

A ja myślałem że przy tym strajku jedzą długo długo makaron.

Evka • Niedziela [17.11.2019, 22:59:11] • [IP: 91.234.49.***]

O, jak pięknie bezbłędnie te przedszkolaki piszą :D Ale jaja, żeby takie cyrki w przedszkolu już? Do czego ten kraj zmierza ;)

Gość • Niedziela [17.11.2019, 22:57:01] • [IP: 176.221.122.***]

A czy przypadkiem to przedstawienie nie miałoby być po południu - w godzinach, w których panie już nie mają obowiązku być w przedszkolu? Gdyby rodzic się pofatygował do przedszkola w godzinach pracy pan wychowawczyń z grupami, to nie sądzę, by nie został wpuszczony na przedstawienie. Oh, wait... musiałby się rodzic z pracy zwolnić! :D. Do redakcji uprzejmie apeluję, by nie judziła ludzi na nauczycieli, no chyba, że niedługo redakcja sama się zatrudni w szkołach i przedszkolach, bo wszystko właśnie ku temu zmierza... zobaczycie, za kilka, kilkanaście lat nie będzie komu tam pracować, tak samo jak dzisiaj w szpitalach.

Gość • Niedziela [17.11.2019, 22:42:06] • [IP: 94.254.233.**]

Nauczyciele nie chcą za darmo przyjść po południu? No cóż, to nie należy do ich obowiązków, żeby po pracy przedstawienia rodzicom pokazywać. Ktoś z komentujących napisał, że z nauczycielem na spotkanie trzeba się teraz umówić przez sekretariat. Ano trzeba. Rodzice nie widzieli, ile nauczyciele z siebie dają, kiedy można było przyjść o dowolnej porze i nauczyciel zawsze porozmawiał, kiedy były wycieczki kilkudniowe, imprezy po południu dla dzieci, rodziców. To zależało od ich dobrej woli. Nikt tego nie doceniał, wyzywało się ich od nierobów, choć robili dużo więcej niż mieli płacone. No to nic za darmo już nie będzie. I nie rozumiem oburzenia niektórych Państwa. Wy też za darmo, po swoich godzinach nie pracujecie.

Gość • Niedziela [17.11.2019, 22:26:05] • [IP: 62.69.253.**]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Gość • Niedziela [17.11.2019, 22:23:25] • [IP: 94.46.167.**]

Jestem absolwentem tego przedszkola. Prehistoria. Pamiętam Panią Anielę. Wspaniała nauczycielka.

Gość • Niedziela [17.11.2019, 22:13:11] • [IP: 37.47.150.***]

Jeśli jest strajk włoski to nauczyciel ogranicza się jedynie do przekazywania podstawy programowej, czyli nie organizuje przedstawienia i nie angażuje rodziców do pomocy. W moim odczuciu to działanie nie niekorzyść dziecka. I żaden strajk tego nie usprawiedliwia

Gość • Niedziela [17.11.2019, 22:10:37] • [IP: 31.11.131.**]

Pancie wystarczy ze odeszlysmy i takie cyrki🙈🙈🙈 tyle lat tam bylam i nic się nie dzialo🙈😂😂

Gość • Niedziela [17.11.2019, 21:59:34] • [IP: 31.11.131.**]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Gość • Niedziela [17.11.2019, 21:50:31] • [IP: 5.173.232.***]

W szkole nie lepiej zakaz komunikowania sie z dzieckiem przed godzina 14, 25 żeby spotkać się z nauczycielem lub z własnym dzieckiem trzeba się zapowiedzieć przez sekretariat odpowiednio wcześniej, zakaz używania telefonów i smartwachy taka to nowoczesna bezpieczna szkola

Gość • Niedziela [17.11.2019, 21:49:42] • [IP: 194.99.104.***]

Kiedyś było tak, że pani Krysia wraz z panią Basią uzgodniły poprawny program prac w przedszkolu i dzieciaczki były szczęśliwe. Teraz (po październikowych wyborach w 2015 roku), okazało się, że pani Krysia reprezentuje przeciwną pani Basi, orientację polityczną i zaczęły się problemy. Pomyślcie, kto w tym zamieszaniu ucierpi najbardziej?

Gość • Niedziela [17.11.2019, 21:48:13] • [IP: 31.11.128.***]

Oczywiście, popieram wszystkich oburzonych postawą strajkujących nauczycieli (tak, strajkujących - bo strajk polega na tym, ze nauczyciele wykonują tylko te obowiązki, za które im płacą) i proponuję zwolnić (wyrzucić) wszystkich nauczycieli. Niech idą pracować na budowie. A Pan Marek i jemu podobni niech sami uczą swoje dzieci i się nimi opiekują. Pan Marek jak będzie chciał mieć dzieci wyedukowane niech sobie wynajmie dla nich nauczycieli po cenach komercyjnych. Na pewno go na to stać, przecież bierze 500+

Gość • Niedziela [17.11.2019, 21:47:06] • [IP: 37.248.164.**]

Kiedyś to przedszkole uchodzilo za flagowe najlepsze

Gość • Niedziela [17.11.2019, 21:32:42] • [IP: 178.238.253.***]

Mr Prezes Sujka potrzebny od zaraz oraz Naczelnik Wydziału Edukacji i Oświaty...

Gość • Niedziela [17.11.2019, 21:27:35] • [IP: 176.221.122.**]

Miejcie pretensje do Solidarności i jej przewodniczącej, która tak miesza w głowach nauczycieli. Możecie to sprawdzić.

Gość • Niedziela [17.11.2019, 21:15:43] • [IP: 5.173.144.**]

Może same nauczycielki przebiorą się za krowy i wystąpią jak za strajku ZNP :-)

Gość • Niedziela [17.11.2019, 21:14:56] • [IP: 92.42.112.***]

Na zbity pysk wszystkich, jak tak można ciągle jakieś żądania i straszenie, do roboty tak jak wszyscy a nie tylko polityka i pieniąchy

Gość • Niedziela [17.11.2019, 21:02:15] • [IP: 178.238.250.**]

Zawsze się znajdzie jakiś tranwestyta albo inny LPG+, który z chęcią zrobi przedstawienie dzieciom albo je będzie uczył masturbacji.

Gość • Niedziela [17.11.2019, 20:39:59] • [IP: 176.221.123.***]

Zgadzam się z Panem Markiem, jak już nie chcą nic pokazywać rodzicom to niech z dziećmi nie przygotowują : (szkoda dzieciaków, a czy one są winne?

Gość • Niedziela [17.11.2019, 20:39:24] • [IP: 176.221.123.***]

Panie w przedszkolu wykazują się wyjątkową indolencją umysłową. Mają strajk, ok, ale czy dzieci albo rodzice ustalają im stawki ? Krzywdzą dzieci swoim kretyńskim podejściem do sprawy. Zamiast mieć poparcie rodziców to je tracą. Gratuluję inteligencji !

Gość • Niedziela [17.11.2019, 20:33:32] • [IP: 83.246.65.***]

Panie Marku!! Przeciez już od dawna dzieci nie sa nasze tylko należą do Państwa. Niebawem bedzie u nas jak w szwecji czy norwegi ze Państwo bedzie moglo sobie zabrac dzieci - z roznych powodow. Wszystko zaczyna sie od nauki malych, i juz dzieci ucza ze rodzice nie sa najwazniejsi... Dlatego brawa za interwencję!!

Gość • Niedziela [17.11.2019, 20:32:36] • [IP: 37.47.139.*]

W liceum Mieszka jest to samo.Nie będą przygotowywać do matury.

Gość • Niedziela [17.11.2019, 20:23:55] • [IP: 5.173.144.***]

Wyrzucić cała radę pedagogiczną. Trzeba skończyć z tym dziadostwem. Co jest jak można tak dzieci oszukiwać. Już wiadomo z jakiej opcji jest ta rada. Wszystko na nie bo nie i to są ci wielcy pedagodzy, po tylu fakultetach. Przecież to sięga dna. Wstyd. Jeszcze raz wyrzucić ich na zabity pysk. Przepraszam za tak ostry język...

Gość • Niedziela [17.11.2019, 20:23:31] • [IP: 31.11.128.***]

Na zebraniu Rady Rodziców z Radą Pedagogiczną, cała sprawa została wyjaśniona. Przedstawienie z założenia było dla innych dzieci, bo takie występy również są w programie nauczania w przedszkolu. Informacja ta została przekazana reszcie rodziców. Nie na miejscu jest wykorzystywanie własnego dziecka do rozgrywania swoich prywatnych interesów. Dzięki takim artykułom szkodzi się innym dzieciom, rodzicom i całemu przedszkolu. Panu Markowi proponuj wizytę u psychologa.

Gość • Niedziela [17.11.2019, 20:19:37] • [IP: 185.210.39.***]

Na zebraniu Rady Rodziców wszystko zostało wyjaśnione. Przedstawiciele trójek przedstawili rodzicom sytuację i większość to zrozumiała. Nie rozumiem dlaczego czytelnik wypowiada się w imieniu całej grupy rodziców. Ten list to prywatna inicjatywa p. Marka, proszę nie mieszać w to rodziców, którzy rozumieją, że jest strajk. A strajk ełoski właśnie na tym polega, że ludzie wykonują swoją pracę, ale nie robią niczego dodatkowego. Nie odbieram tego w formie kary.

VonSNAKE • Niedziela [17.11.2019, 20:18:07] • [IP: 62.65.106.***]

Chciałbym przypomnieć wszystkim Nauczycielom powołującym się na Strajk Włoski, że oznacza on wykonywanie tylko ale też aż wszystkich obowiązków!! Wynikających z posiadanego etatu. A nie korzystanie jedynie z wszystkich przywilejów.

Gość • Niedziela [17.11.2019, 20:16:30] • [IP: 94.254.232.**]

Mam rozwiązanie! Przedstawienie powinno odbyć się w godzinach rannych Wychowawczynie nie będą musiały zostawać po pracy. Oczywiście rodzice powiedzą:"ale my przecież pracujemy", ale skoro oczekujecie, że Panie poświęcą swój czas dla Was wy możecie pójść później do pracy, poprosić o urlop!

Gość • Niedziela [17.11.2019, 20:10:56] • [IP: 185.13.106.***]

KATECHETA ZAKAZAŁ.

Gość • Niedziela [17.11.2019, 20:04:16] • [IP: 83.20.239.***]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Gość • Niedziela [17.11.2019, 19:51:24] • [IP: 92.42.112.***]

Dajcie im podwyżkę, najlepiej od razu ze 2 tys, skandal to mało powiedziane!!?

Gość • Niedziela [17.11.2019, 19:40:58] • [IP: 178.238.247.**]

Przeciez jest strajk wloski

Oglądasz 1-69 z 69
■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344
■ Ośrodek Sportu i Rekreacji "Wyspiarz w Świnoujściu, informuje że w związku z konserwacją sieci, węzła i instalacji przez PEC w dniu 22.05.2024 r. (środa) Pływalnia na Uznam Arenie przy ul. Grodzkiej 5, będzie w tym dniu NIECZYNNA. Jednocześnie informujemy, że hala sportowa i siłownia na tym obiekcie, będzie funkcjonować bez zmian ■ Już 19 maja hala sportowa SP nr 1 przy ul. Witosa w Świnoujściu zamieni się w arenę pełną tańca i emocji. Ponad 200 tancerzy z sześciu szkół tanecznych z różnych miast, w tym ze Szczecina, Kołobrzegu i Rzeszowa, stanie do rywalizacji w Turnieju Tańca Nowoczesnego „Roztańczone Wyspy”. ■ Nowi zastępcy: Joanna Agatowska będzie miała dwóch zastępców. Zastępcą do spraw społecznych będzie pan Roman Kucierski, zastępcą do spraw inwestycyjnych będzie pan Arkadiusz Mazepa. Natomiast sekretarzem miasta zostanie pan Paweł Juras ■ Ryszard Teterycz Przewodniczącym Rady Miasta Świnoujścia ! Nowy przewodniczący był jedynym zgłoszonym kandydatem. Poparło go 19 radnych. 2 było przeciw ■ 21 nowych radnych Rady Miasta Świnoujście odebrało zaświadczenia o wyborze oraz uroczyście złożyło ślubowanie. Wśród nich jest wielu społeczników. Na tej samej sesji nowa prezydent Świnoujścia Joanna Agatowska złożyła ślubowanie i formalnie objęła urząd. ■ Na poniedziałek 6 maja 2024r. Komisarz Wyborczy w Szczecinie zwołał I sesję Rady Miasta Świnoujście IX kadencji. Obrady odbędą się w sali numer 315 Miejskiego Domu Kultury przy ulicy Wojska Polskiego 1/5. Początek o godzinie 10.00. Porządek obrad 1. Otwarcie inauguracyjnej sesji rady. 2. Wręczenie zaświadczeń o wyborze na radnego. 3. Złożenie ślubowania przez radnych. 4. Stwierdzenie kworum i przyjęcie porządku obrad. 5. Wybór przewodniczącego rady. 6. Wręczenie zaświadczenia o wyborze na Prezydenta Miasta Świnoujście. 7. Złożenie ślubowania przez prezydenta. 8. Zakończenie obrad ■ Joanna Agatowska Prezydentem Świnoujścia w I turze! To historyczne zwycięstwo! Oczywiście musi być potwierdzone oficjalnymi danymi z PKW ale na podstawie protokołów z 27 komisji wyborczych w Świnoujściu Joanna Agatowska w mistrzowskim stylu pokonała trzech swoich konkurentów i w I turze została prezydentem Świnoujścia! ■ Ostateczne rozliczenie tunelu nie zostało jeszcze dokonane. Nastąpi po wydaniu Świadectwa Wykonania, co spodziewane jest ok. września br. Roszczenia obu stron w związku z prowadzonymi mediacjami są objęte tajemnicą mediacji - tłumaczy Jarosław Jaz Rzecznik Prasowy Prezydenta Miasta Świnoujście ■