POGODA

Reklama


Wydarzenia

iswinoujscie.pl • Niedziela [19.09.2021, 19:24:25] • Świnoujście

Zmiana ruchu drogowego będzie na lepsze - czy na gorsze? Ruch w Świnoujściu według kontrowersyjnych pomysłów krakowianina. Przeczytajcie uważnie!

Zmiana ruchu drogowego będzie na lepsze - czy na gorsze? Ruch w Świnoujściu według kontrowersyjnych pomysłów krakowianina. Przeczytajcie uważnie!

Rysunek 19 Zakres zmian w organizacji ruchu. - wyłączenie ruchu samochodów na ul. Piłsudskiego od ul. Bogusławskiego do ul. Sienkiewicza - przecięcie skrzyżowania ulic Emilii Gierczak oraz Kasprowicza (eliminacja tranzytu), - wyłączenie ruchu samochodów na ul. Żeromskiego od ul. Prusa do Powstańców Śląskich - wyłączenie ruchu samochodów na ul. Chrobrego od ul. Sikorskiego do ul. Sienkiewicza, Świnoujście 2019 65 - wprowadzenie jednego kierunku ruchu na ul. Moniuszki od ul. Grottgera do ul. Sienkiewicza, - wprowadzenie jednego kierunku ruchu na ul. Matejki od ul. Słowackiego do ul. Wyspiańskiego, - wprowadzenie jednego kierunku ruchu na ul. Słowackiego od ul. Prusa do ul. Matejki (fot. Urząd Miasta Świnoujście )

O tym, że na świnoujskich ulicach już dzisiaj jest problem, a po otwarciu Tunelu szykuje się katastrofa, przewiduje każdy myślący świnoujski kierowca. Władze Świnoujścia prowadzą konsultacje w sprawie tego jak ma wyglądać ruch komunikacyjny po otwarciu tunelu. Okazuje się, że pomysły w Koncepcji Systemu Zarządzania Ruchem w Świnoujściu przedstawiła firma Via Vistula Franek i Sapoń sp. j. z Krakowa, która w 2019 r. przygotowała je na zlecenie świnoujskiego samorządu. Pomysły te pod koniec 2019 r. prezentował na Sali MDK pan Łukasz Franek, właściciel firmy.

Okazuje się, że pan Ł. Franek jest dyrektorem Zarządu Transportu Publicznego w Krakowie. Pomysły zwężania ulic i robienia ich jednokierunkowymi, wprowadzania stref ograniczonego ruchu, podnoszenia opłat w SPP i obejmowania nimi coraz większych obszarów konsekwentnie wdraża w życie, ku coraz większemu niezadowoleniu krakowian.

Zmiana ruchu drogowego będzie na lepsze - czy na gorsze? Ruch w Świnoujściu według kontrowersyjnych pomysłów krakowianina. Przeczytajcie uważnie!

fot. iswinoujscie.pl

Sprawdziliśmy, że pan Ł. Franek jest jednym ze wspólników firmy Via Vistula, a w zespole autorskim napisanej koncepcji dla Świnoujścia uczestniczyła też jego żona Aneta Krzynowek – Franek. Czy to etyczne?
Mieszkaniec Krakowa, który kocha nasze miasto i wielokrotnie do nas przyjeżdża w internecie znalazł informacje o planach miasta i postanowił ostrzec mieszkańców przed złymi wyborami i jego konsekwencjami.

„Chciałbym Państwu zwrócić uwagę, że miasto Świnoujście chyba uczyniło dość mierny wybór, podpisując umowę z firmą "Via Vistula" - zaczyna swój list nasz Czytelnik. – „P. Łukasz Franek, z racji wprowadzanych w Krakowie przez siebie "innowacji", staje się człowiekiem coraz bardziej powszechnie wręcz znienawidzonym. Proszę zresztą zerknąć na tę oto stronę:

https://www.petycjeonline.com/dymisja_ukasza_franka_urzdnika_odpowiedzialnego_za_baagan_w_krakowie

Zmiana ruchu drogowego będzie na lepsze - czy na gorsze? Ruch w Świnoujściu według kontrowersyjnych pomysłów krakowianina. Przeczytajcie uważnie!

fot. iswinoujscie.pl

Wszelkie pomysły "specjalisty do spraw ograniczania ruchu samochodów" można streścić dość prostą (a wręcz prostacką) receptą: zwężamy ulice ile się da, "wykrawając" na asfalcie ścieżki rowerowe, a tam, gdzie nie są potrzebne, robiąc miejsca postojowe kosztem uprzedniego pasa ruchu (tak, "na asfalcie", jak to zrobiono w Krakowie np. na ul. Dietla) - czytamy dalej w liście. - Pasjami urozmaicamy kierowcom przejazd organizując "trasy slalomowe" (np. ul. Saska w Krakowie).

Krakowianie mają coraz bardziej dość chaosu komunikacyjnego oraz korków pojawiających się nawet tam, gdzie ich przedtem nie było - pisze dalej nasz Czytelnik. - Wszystko w imieniu jakiejś obłąkańczej "ideologii" zakładającej, że mieszkańcy miast mają się poruszać rowerami, a nie samochodem. Oczywiście sam pan Franek, o ile się nie mylę, woli korzystać z samochodu służbowego, a nie z roweru.

Tak więc jeśli chcą Państwo wiedzieć, co wkrótce czeka Świnoujście, proszę przyjrzeć się obecnej sytuacji w Krakowie. I jak ona od lat się pogarsza; od tych właśnie lat, przez które decyzje w tym zakresie podejmuje w Krakowie właśnie Łukasz Franek” – kończy swój list nasz Czytelnik.

Zmiana ruchu drogowego będzie na lepsze - czy na gorsze? Ruch w Świnoujściu według kontrowersyjnych pomysłów krakowianina. Przeczytajcie uważnie!

Rysunek 19 Zakres zmian w organizacji ruchu.(fot. Urząd Miasta Świnoujście )

O odniesienie się do listu poprosiliśmy firmę Via Vistula oraz świnoujski Urząd Miasta już w październiku 2020 roku, ale nie dostaliśmy odpowiedzi.

Ktoś powie, że Kraków to nie Świnoujście, ale dobrze jest uczyć się na błędach innych. Ponieważ gołym okiem widać, że koncepcje z Krakowa są już wdrażane w Świnoujściu i planowane są kolejne – trzeba może zacząć poważnie traktować informacje i ostrzeżenia wysłane do naszej redakcji?

Dręczenie utrudnieniami ruchu drogowego mieszkańców - kierowców w Świnoujściu ma mieć ciąg dalszy jak widać. Trwają konsultacje społeczne w tym temacie prowadzone przez zastępcę prezydenta Barbarę Michalską, więc mieszkańcy mają możliwość nie wyrażenia zgody na złe rozwiązania. Czy mieszkańcy powiedzą w końcu temu dość?

źródło: www.iswinoujscie.pl


komentarzy: 129, skomentuj, drukuj, udostępnij

Twoim Zdaniem

Dodaj Komentarz

Dodając komentarz akceptujesz
Regulamin oraz Politykę prywatności.

Zauważyłeś błąd lub komentarz niezgodny z regulaminem?
 
Oglądasz 1-129 z 129

Gość • Sobota [25.09.2021, 23:31:50] • [IP: 176.221.125.***]

To jest chore i żenujące.

Marko • Środa [22.09.2021, 10:25:34] • [IP: 83.26.28.***]

Trzeba w Świnoujściu wprowadzić skrzyżowania ze skrętami tylko w prawo, zakaz skręcania w lewo i problem sam się rozwiąże. Koncepcje Franka (na których wyraźnie widać skręty w prawo) są więc dopiero początkiem tych właściwych zmian.

Gość • Wtorek [21.09.2021, 10:03:09] • [IP: 37.8.231.**]

zamknąć Świnoujście dla samochodów, wszędzie można dojść piechotą, towar dowieźć rikszami, hulajnogi, rowery i komunikacja autobusowa (dla leniwych) - za darmo..., tak se myślę... (sklepy alkoholowe 24/H - czynne) , oj będzie się działo...

Gość • Wtorek [21.09.2021, 09:22:33] • [IP: 5.174.202.***]

zwęzanie ulic, jednokierunkowe uliczki, jeszcze wiecej płatnej strefy czyli jak jeszcze bardziej utrudnic zycie mieszkancom...

lipa • Wtorek [21.09.2021, 06:50:45] • [IP: 88.218.254.***]

no jak sie kraklowski bajok wezmie za usprawnianie ruchu ulicznego w Swinoujsciu to bedzie tak jak Krakowie, czyliu do dupy, zastanawia mnie jaki to musi byc uklad albo koligacje rodzinne zeby z Krakowa sciagac specjaliste od wystawiania faktury za cos co nigdy nie zosdtanie zrealizowane, postaram sie pilotowac ta sprawe i w odpowiednim cvzasie zadac Wladcom tego miasta konkretne pytania !!

Malkontent malkntentów • Poniedziałek [20.09.2021, 22:00:28] • [IP: 83.14.110.***]

Zastanawiałem się długo nad komentarzem do" konsultacji władz miasta" w sprawie ruchu komunikacyjnego w mieście (w Świnoujściu). Z początku myślałem, że ów artykuł dotyczy Krakowa (krakowska firma - Franek, Ziutek czy tam jakiś Bonaparte), mający tyle wspólnego z komunikacją drogową co kapelusz ze skarpetkami organizuje ruch drogowy w... i tu problem... Lepiej aby owa firma ustaliła przeloty bocianów z Afryki do Polski przez Brazylię - Grenlandię i Norwegię. Pożytek lepszy, miasto wystawi fakturę, pozbędzie się nadwyżki - kasa przelana do Franka, Ziutka czy tam do jakiegoś innego kolesiaka, plan wykonany, premie przyznane i wszystko gra. BRAWO

Gość • Poniedziałek [20.09.2021, 18:16:48] • [IP: 37.47.19.***]

Nie dość że jeździ do Słowianina (2 ulice) swoją nową kolumbryną (wcześniej peugeot) to nie umie parkować. Na zwróconą uwagę reaguje jak to baba ze wsi pod Krasnikiem.

Gość • Poniedziałek [20.09.2021, 17:36:11] • [IP: 77.252.63.***]

Tylko proszę - nie krakowianina. To, że ten pan pełni funkcję w krakowskim samorządzie, to jeszcze nie znaczy, że jest krakowianinem. Jest to po prostu człowiek będący ultracyklofanem. On podobnie paraliżuje układ komunikacyjny w Krakowie. I to się dzieje nie tylko kosztem układu drogowego, ale także kosztem pieszych. Po mieście po skwerach, parkach, bulwarach coraz większy strach poruszać się pieszo. Wszędzie można zostać rozjechanym przez rowery i hulajnogi.

Gość • Poniedziałek [20.09.2021, 17:04:09] • [IP: 37.47.158.***]

Jeden kierunek zakaz wyprzedzania ważkie uliczki bryczki melexy i autobusy najlepiej przegubowe. Brawo WY

MIESZKANIEC NIE KRAKUS • Poniedziałek [20.09.2021, 16:47:07] • [IP: 176.221.125.***]

BĘDZIE SUPER!! JUŻ WIDZĘ USPRAWNIENIE BO ZAMYKAJĄC DWIE NITKI NA DZIELNICĘ NADMORSKĄ A Z POZOSTAŁYCH DWÓCH NITEK KOMUNIKACYJNYCH ROBI SIĘ CIĄG JEDNOKIERUNKOWY. DOPROWADZI TO NA PEWNO DO PARALIŻU KOMUNIKACYJNEGO. JESZCZE PRZEJDZIE TO POZA MIESIĄCAMI LETNIMI ALE W LECIE ARMAGEDON LUDZIE DOJEŻDŻAJĄCY DO OŚRODKÓW, DOSTAWCY. CZEMU POMYSŁY RUCH DROGOWEGO SĄ PROPONOWANE PRZEZ OSOBĘ NIE MIESZKAJĄCĄ W MIEŚCIE. Z TEGO CO MI WIADOMO W KRAKOWIE JEST SPORO ZATORÓW DROGOWYCH (KORKÓW). ALE TAM JEST WIĘKSZA INFRASTRUKTURA KOMUNIKACYJNA, A NA NASZEJ" WSI" 4 ULICE NA KRZYŻ. ŻYCZĘ POWODZENIA Z DOJAZDEM KARETKI POLICJI, STRAŻY POŻARNEJ W LECIE. POWODZONKA :)

Gość • Poniedziałek [20.09.2021, 16:38:31] • [IP: 89.151.33.*]

Zamiast usprawniać organizację ruchu drogowego. Jest coraz gorzej. Życzę zdrowia, zdrowia psychicznego dla pomysłodawców tego projektu.

Gość • Poniedziałek [20.09.2021, 16:37:14] • [IP: 5.173.243.**]

Barbara M. nie kombinuj bo Łukasz F. to zły człowiek.

Gość • Poniedziałek [20.09.2021, 16:10:26] • [IP: 31.11.129.***]

Gość • Poniedziałek [20.09.2021, 10:38:10] • [IP: 45.153.160.***] największy kompleks ma najwyraźniej sama Michalska bo widziałem jak swoim pięknym białym autem podjeżdża na obiad w Słowianinie. Droga z UM do Słowianina to 2 przecznice. My będziemy dymać na pieszo a ona będzie mieć większy komfort wożenia się.

Gość • Poniedziałek [20.09.2021, 16:09:07] • [IP: 176.221.125.**]

Lubin, Ostrołęka, Chełm Lubelski, Świebodzin, Żary, Łaziska... i wiele innych mniej zasobnych gmin ma komunikację miejską za friko. Odciąża to ruch uliczny. Utrzymywanie panów kontrolerów, kasowników, druk biletów z zabezpieczeniami - to wszystko kosztuje podatnika więcej niż jest warte.

Gość • Poniedziałek [20.09.2021, 16:01:46] • [IP: 5.173.154.*]

I tak ci je... Rowerzyści będą jeździć jak chcą

Gość • Poniedziałek [20.09.2021, 15:58:06] • [IP: 176.221.124.*]

Kretynizm a nawet jakaś dywersja, paraliżowanie miasta, za to pod sąd za ten idiotyzm

Gość • Poniedziałek [20.09.2021, 15:57:55] • [IP: 31.0.61.***]

Głupszego pomysłu nie widziałem.

Gość • Poniedziałek [20.09.2021, 15:22:14] • [IP: 89.151.36.***]

Do IP 176.221.125. ** U nas ludzie się nie liczą. Ważniejsze jest zafundowanie przez miasto SPA dla koni przy ul. Trentowskiego (nie dla koni tylko dla ludzi prowadzących działalność gospodarczą).

Gość • Poniedziałek [20.09.2021, 15:14:31] • [IP: 176.221.124.**]

Gość • Poniedziałek [20.09.2021, 10:24:42] • [IP: 185.210.38.***]Ty ćmoku wyznawca pislamu na pewno..

Gość • Poniedziałek [20.09.2021, 15:13:55] • [IP: 89.151.36.***]

Ręce opadają co te szkodniki jeszcze wymyślą zanim CBŚ się za to weżmie.

Gość • Poniedziałek [20.09.2021, 15:12:09] • [IP: 176.221.124.**]

issa • Poniedziałek [20.09.2021, 11:07:51] • [IP: 89.77.68.**]Wiele miast na świecie walczy z nadmiarem turystów i nikt się nie zmartwi jak jednej ubędzie. Jaki procent mieszkańców żyje z turystyki??5 procent może..

Gość • Poniedziałek [20.09.2021, 15:09:35] • [IP: 176.221.124.**]

Teraz Toruń ułoży nam życie seksualne..

Gość 98Pb • Poniedziałek [20.09.2021, 14:54:38] • [IP: 31.11.128.*]

Więcej jazdy okrężnymi trasami = więcej spalonej benzyny czyli więcej spalin w powietrzu super pomysł.

Gość • Poniedziałek [20.09.2021, 13:59:39] • [IP: 37.47.62.***]

No cóż Wrocław układał nam trasy autobusowe to dlaczego Kraków nie może układać ruchu uliczneg

Gość • Poniedziałek [20.09.2021, 13:56:13] • [IP: 176.221.125.**]

Co z wiatą przy głównej bramie na cmentarz, zbliżają się zaduszki.. Już chyba 10 sezon ten temat jest wałkowany. Nie musi być z kanapą i mchem.

Gość • Poniedziałek [20.09.2021, 13:07:22] • [IP: 176.221.113.**]

Zapraszamy serdecznie do Świnoujścia CBA.

Gość • Poniedziałek [20.09.2021, 12:53:13] • [IP: 167.114.102.***]

Wybraliście sobie koszernego głupka na prezydenta, to teraz będzie głupio po Świnoujściu jeździć w kółko.

pionier • Poniedziałek [20.09.2021, 12:50:48] • [IP: 94.254.173.**]

w końcu po wyborach nowa pani prezydent rozgoni te, , towarzystwo, , tam skąd przyjechali do Świnoujścia. ...chyba przez ten rok nie zniszczą i nie zabetonują naszego kiedyś pięknego miasta.

Gość • Poniedziałek [20.09.2021, 12:48:19] • [IP: 5.173.121.**]

A co z pseudo firma która miała wybudować parking za przychodnia terminy kolejny raz nie dotrzymane to ze są znajomymi pani vice prezydent nie powinno być okolicznością łagodząca teren wydzierżawiony za symboliczna złotówkę to i wiadomo czemu sie nie spiesza inny przedsiębiorca juz dawno został by ukarany albo wypowiedziano by umowę za taka nieudolność

Gość • Poniedziałek [20.09.2021, 12:46:18] • [IP: 167.114.102.***]

Ty kukło chcesz kanałami pomykać...?

Gość • Poniedziałek [20.09.2021, 12:37:24] • [IP: 5.173.41.***]

Ale wy macie problemy.Zbudowac pietrowy parking na kilka tysiecy aut i nakazac wczasowiczom zostawic tam auta.Mozliwosc przemieszczania sie tylko w dzien meldunku i przy wyjezdzie.Mali macie lasow na Krasiborskiej? To samo z Niemcami.Parking przy granicy iwysiadka.Zarobi miasto na parkingach a w miescie bedzie luz.

Gość • Poniedziałek [20.09.2021, 12:35:20] • [IP: 167.114.102.***]

Przecież ten babsztyl nie ma kompetencji, aby kierować ruchem w mieści. Won do siebie kukło na tą swoją podlubelsjką wieś kurom organizować ruch.

Gość • Poniedziałek [20.09.2021, 12:30:45] • [IP: 176.221.124.***]

88 opinii i żadna nie jest pozytywna czy Urząd Miasta weźmie to pod uwagę?

Gość • Poniedziałek [20.09.2021, 11:55:00] • [IP: 176.221.125.***]

MASKRA

Gość • Poniedziałek [20.09.2021, 11:51:39] • [IP: 178.238.249.***]

Niech żyje PZPR, niech żyje, niech żyje...a potem biegusiem na wybory i wybrać ICH RAZ JESZCZE, a potem bedzieta na promenadę przez Albeck chodzić. To już jest otwarta wojna wypowiedziana pośiadaczom samochodów.

Gość • Poniedziałek [20.09.2021, 11:30:30] • [IP: 178.238.252.**]

Co ma Vistula z Krakowa do Świnoujścia?

issa • Poniedziałek [20.09.2021, 11:07:51] • [IP: 89.77.68.**]

chciałabym tylko nieśmiało zaznaczyć, że do dzielnicy nadmorskiej dojeżdżają wczasowicze, samochodami, w których przewożą swój bagaż. Te samochody jakos musza dojechac pod ośrodki wczasowe, hotele, w dzielnicy nadmorskiej. Raczej nie da się przywieźć walizki rowerem, juz nie wspomnę, że ja ze swojego miasta mam do Świnoujścia 700 km i też nie zamierzam jechać tam rowerem. Juz dzis jazda po dzielnicy nadmorskiej jest mocno utrudniona ze względu na" debilne" jednokierunkowe ulice, kończące się" w polowie" ale jesli w ogóle zostanie ograniczony ten ruch (samochodowy a z grafiki to wynika, chyba że mylnie odczytuje) to zastanowie sie nad wypoczynkiem tam w ogóle. I tu tylko przypomnę tambylcom, że wy żyjecie z turystów (szczególnie po likwidacji stoczni) i raczej należałoby dbać o ich komfort.

Gość x • Poniedziałek [20.09.2021, 10:53:06] • [IP: 176.221.125.***]

Z życia wzięte. Piątek, zamknięta ulica Chrobrego, dojechanie z chorą osobą na" Grodek"- masakra, jadąc przez 11Listopada i Matejki, a potem Sienkiewicza. Masa samochodów na tym kierunku. Co to będzie jak wszystkich puścimy przez Moniuszki?! Ruch jednokierunkowy nie zmniejszy, ale zwiększy ilość samochodów, np. 2 auta na Matejki, 2 na Moniuszki, teraz wszystkie 4 pojadę przez Moniuszki i Matejki!! Do tego zamiast na miejsce dotrzeć jadą 0, 5 km teraz będę jechał 1km, jak nie więcej, wiec ile więcej wpakuje w atmosferę spalin?!

Gość • Poniedziałek [20.09.2021, 10:51:12] • [IP: 88.156.234.**]

Tragedia !!

Gość • Poniedziałek [20.09.2021, 10:50:34] • [IP: 92.40.190.***]

CO ZA IDIOTYCZNY POMYSL !! KIEROWCY BEDA JEZDZIC W KOLKO PO MIESCIE. I GDZIE TU EKOLOGIA ?? NIE KADY BEDZIE MOGL PORUSZAC SIE PO MIESCIE TYLKO ROWEREM !! WLODARZE MIASTA PRZESTANCIE JUZ UTRUDNIAC ZYCIE LUDZI W TYM MIESCIE, BO MAMY WAS SERDECZNIE DOSYC !!

Gość • Poniedziałek [20.09.2021, 10:38:10] • [IP: 45.153.160.***]

Z wielkim rozbawieniem czytam opinie osób inteligentnych inaczej. Pierwsza sprawa: UM nie może zlecić koncepcji kierowania ruchem żadnemu Panu Jurkowi ani Pani Marioli, tylko dlatego, że mieszkają w Świnoujściu. Miasto wydając publiczne pieniąd.. -ze musi zrobić przetarg na opracowanie koncepcji. Wygrała firma z Krakowa, która ma taką, a nie inną wizję ruchu w mieście. Druga sprawa to wystepujacy u niektórych syndrom kompleksu ludzi z małego miasteczka. Tacy muszą koniecznie przejechać samochodem trasę 400 metrów, żeby tylko pokazać, że mają stare BMW i obowiązkowo wyprzedzać przed progiem na Malczewskiego. Straszne kompleksy...Niech nikt nie kombinuje z manią kretyna udawadniać, że jazda samochodem w Świnoujściu jest niezbędna, abo to chorzy do lekarza, staruszkowie do sklepu...Zdecydowana większość smoluchów wsiada do samochodu z lenistwa i chęci pokazania swojego statusu

Gość • Poniedziałek [20.09.2021, 10:29:30] • [IP: 85.221.141.***]

Czy naszą aktualną władzę miasta już kompletnie letnie słońce zgrzało??

Gość • Poniedziałek [20.09.2021, 10:24:42] • [IP: 185.210.38.***]

lepiej niech sie zajmom chodnikami wymienić na sienkiewicza i wszendzie co som w opłakanym stanie a nie głupotami takimi żeby robic ulice jedno kierunkowom

Gość • Poniedziałek [20.09.2021, 10:01:46] • [IP: 212.165.108.***]

To miasto powinien juz dawno" odwiedzic" naprawde niezawisly i niezalezny prokurator. W ratuszu mialby sporo pracy. Od lat kosztem miasta i mieszkancow pewna grupa ludzi, kreci lody rownoczesnie powodujac w Swinoujsciu czesto niedwracalne szkody. Lansuja sie w swiatlach jupiterow podczas hucp miedzy innymi takich jak otwarcircie nowej plywalni czy budowa tunelu. Rownoczesnie lobbuja za uchwalami pozwolajacymi dorobic kolene miliony swoim. Mieszkancy dla nich to tylko uciazliwy problem. Tu nie chodzi o nic innego jak o kase, tak jest od lat. Ale skoro przy urnach wylacza sie mysleniie to o co ten caly raban

kierowca • Poniedziałek [20.09.2021, 10:00:32] • [IP: 176.221.125.***]

To są pomysły MOCNO CHOREJ głowy. Gdzie tu ekologia skoro dojazd do dzielnicy nadmorskiej będzie wymagał przejechania dodatkowego sporego dystansu? Co z dojazdem zaopatrzenia i autokarów do hoteli? Pojazdy będą kręcić niepotrzebnie dodatkowe kilometry aby obsłużyć obiekty w dzielnicy nadmorskiej. Ktoś tutaj dobrze napisał aby o ewentualnych zmianach na naszych drogach myśleć po otwarciu tunelu. Osobiście wcale nie spodziewam się zwiększonego ruchu samochodów, tylko wjazdy/wyjazd z naszej wyspy będzie płynny i nic poza tym. Ideą dominującą powinno być usprawnianie ruchu samochodowego aby był bardziej i sprawny, a nie jego utrudnianie na każdym kroku.

Gość • Poniedziałek [20.09.2021, 09:55:49] • [IP: 37.30.99.***]

To tak jakby ktoś ze Świnoujścia wprowadzał zmiany w ruchu ulicznym w Krakowie. Trzeba znać miasto, żeby się wypowiadać w tym temacie. Krakusy niech robią porządki u siebie.

Gość • Poniedziałek [20.09.2021, 09:44:53] • [IP: 31.0.61.***]

Planowane zmiany podsumuję jednym słowem -DNO.Więcej szkoda pisać.

Gość • Poniedziałek [20.09.2021, 09:44:04] • [IP: 82.134.67.***]

Dlaczego Urzad Miasta nie wspolpracuje z mieszkancami wszystko stara sie robic odwrotnie. Wiekszosc podjetych drogowych decyzji to totalna porazka. Najwyzszy czas powiedziec by by przy wyborach samorzadowych poniewaz inaczej nic nie jestesmy w stanie zrobic. Urzad Miasta jest poprostu slepy i gluchy !!

Gość • Poniedziałek [20.09.2021, 09:43:54] • [IP: 178.183.116.**]

NIE ZGADZAM SIĘ!!

Gość • Poniedziałek [20.09.2021, 09:41:38] • [IP: 176.221.124.**]

A co z parkingiem przy przychodni? Czy miasto wypowie umowę za niedotrzymane umowy, czy po raz kolejny będzie przekładało terminy?

Gość • Poniedziałek [20.09.2021, 09:40:49] • [IP: 176.221.125.**]

8:31 ! Nie ma jak to jechać do okulisty na Grodek na rowerze !

Gość • Poniedziałek [20.09.2021, 09:31:37] • [IP: 31.11.131.***]

znowu komuś się pi...i webie to chyba pomysł po cowidzie w połączeniu z demencją i betoniarką

Gość • Poniedziałek [20.09.2021, 09:24:11] • [IP: 31.0.65.**]

Może najpierw byście się zajęli ulicą Krzywoustego zanim tam cały ruch puścicie? Przecież ta ulica nie nadaje się do jazdy. W średniowieczu były lepsze drogi.

Gość • Poniedziałek [20.09.2021, 08:56:22] • [IP: 37.47.134.***]

U nas wszystko taki bylejakie, niejasne, podejrzane. Kanapa i mech na basenie. Krzywa ulica Wojska Polskiego czy bylejak zrobiona promenada przez firmę, której właściciela zatrzymało CBA. Beznadziejne i rozsypujące się osiedle Platan, projektiwane przez jakiegoś Poznaniaka. Podejrzana firma odśnieżająca czy walcząca z komarami. Wszystko tu takie podejrzane.

Gość • Poniedziałek [20.09.2021, 08:50:21] • [IP: 89.151.33.***]

Rozwiązanie opracowali ludzie, dla których miasto to tylko ulice i samochody. A miasto to jeszcze ludzie, ich przyzwyczajenia, tradycje, ich miejsca różnie rozmieszczone w mieście, to charakter dzielnic -" sypialniana", " firmowa", turystyczna itp. Aby dobrze zaprojektować ruch, trzeba to miasto znać, pożyć w nim parę lat, a nie tylk0 pooglądać mapę z narysowanymi ulicami. Zaproponowane rozwiązanie jest kompletnie oderwane od życia i amatorskie. Ktoś odstawił kompletną" fuchę" i zgarnął kasę.

Gość • Poniedziałek [20.09.2021, 08:37:25] • [IP: 176.221.125.***]

koncepcje z Krakowa?, to już wiem po co została usypana górka z urobku tunelu, teraz smoka trzeba jeszcze poszukać.

Gość • Poniedziałek [20.09.2021, 08:31:05] • [IP: 5.173.30.***]

Marudzicie !zacznijcie jeździć rowerami a nie dupy wozicie starymi trującymi gratami. Miasto jest tak małe, że można wszędzie dojechać wyjdzie Wam ta na zdrowie !

Gość • Poniedziałek [20.09.2021, 08:22:06] • [IP: 176.221.124.*]

Kto był poprzednikiem Michalskiej ? Wtedy było lepiej, normalnie. Miasto na małej wyspie to się udrażnia, buduje sie dodatkowe uliczki, żeby nie było korków. Dosyć tych pseudodeptaków !

Gość • Poniedziałek [20.09.2021, 08:11:39] • [IP: 176.221.124.***]

Do promenady wszyscy będziemy dojeżdżać szeroka i pięknie wybetonowana arteria przechodzącą przez środek Parku Zdrojowego...

Gość • Poniedziałek [20.09.2021, 08:02:32] • [IP: 62.69.253.**]

Po otwarciu tunelu, będzie ubaw w ruchu drogowym...A dla mieszkańców Świnoujścia karta wyspiarza z 30 min darmowym parkowaniem?! jaja sobie robią, no ale 500+ i i 13, 14 -tka na debili działają!!Oczy mają w dupie, chyba..

Gość • Poniedziałek [20.09.2021, 07:53:18] • [IP: 176.221.124.**]

Juz teraz przejechanie z jednego konca miasta na drugi czasami trwa 15 minut w sezonie i okolo 5-10 poza. Jak na tak male miasto o jednoczesnie tak prostej budowie - totalna kompromitacja osoby odpowiedzialnej. Zero przemyslen na temat zwiekszonego ruchu ktory trwa w sezonie, tak samo zero pomyslow na okres zmniejszonego ruchu. Standardowo i po swinoujsku" zrobmy i jakos to bedzie". Tylko czekac az otworza tunel i miasto doslownie stanie bo dzielnica nadmorska sie zapcha. Tak samo jak bylo gdy kolejka do karsiborow doszla az do ul. grunwaldzkiej. W momencie gdy miasto zacznie likwidowac ulice dwukierunkowe to bedzie poczatek konca. Gdzie sa obiecane parkingi buforowe w centrum?! Od momentu gdy ukazala sie decyzja o budowie tunelu - takie parkingi powinny juz byc budowane!! Miasto w nieudolny sposob wydzierzawilo za bezcen grunt przy przychodzi i teraz bedzie zaslaniac sie dobra wola i problemem z dzierzawca - WSTYD!!

Gość • Poniedziałek [20.09.2021, 07:43:41] • [IP: 176.221.124.*]

Najlepiej Świnoujście tylko dla mieszkańców i będzie luźniej.

Gość • Poniedziałek [20.09.2021, 07:41:53] • [IP: 185.210.38.**]

Policja się nie wyrabia z respektowaniem znaków przez kierowców to najlepiej zwęzić jezdnie, zrobić jednokierunkowe z płatnymi miejscami do parkowania i firma będzie wystawiać bileciki do płacenia. Policja nic nie robi miasto ustawia znaki zakazu zatrzymywania nieraz ze znakiem holowania(a kto holuje?) a prezio przed sezonem ustala sobie z Policją żeby nie niepokoić przyjezdnych turystów bo kasę zostawiają. Wybudowali parking przy Legionów gdzie stoi 1 albo dwa pojazdy a reszta na Moniuszki na trawnikach i gdzie popadnie. Przez pseudo deptak na Słowackiego jedzie stado przyjezdnych i za nimi Policja bez żadnej reakcji na ustawione tam znaki. Wystarczy ustawić czytelny znak informacyjny w jezyku polskim niemieckim i angielskim pod znakiem zakaz ruchu. Dodali do znaku małymi literkami dopisek że oprucz dojazdu do posesji i służb a Niemiec nie kuma o co chodzi i jedzie. Pomijam już fakt że cały ruch skierował jakiś imbecyl(ka) ulicą Kasprowicza przy Rybniczance gdzie autokar, śmieciarka kończy ruch na ulicy

Gość • Poniedziałek [20.09.2021, 07:28:34] • [IP: 62.69.252.***]

Zamknąć miasto a przez tunel niech pielgrzymki chodzą do czestochowy

Gość • Poniedziałek [20.09.2021, 07:28:28] • [IP: 185.210.38.**]

Chrobrego wyłączona z ruchu?? Niech ten idiota sam tłucze swój samochód po wertepach Krzywoustego do Słowackiego. Najlepiej słuchać imbecyli i znawców.

Gość • Poniedziałek [20.09.2021, 07:27:26] • [IP: 37.248.161.***]

Bez sensu gdzie nasi radni z prezydentem mają poczucie sensu może zabetonujcie te ulice i będzie wtedy fajnie

Gość • Poniedziałek [20.09.2021, 07:20:24] • [IP: 5.173.152.**]

Paraliż miasta

Gość • Poniedziałek [20.09.2021, 07:19:38] • [IP: 31.0.38.**]

Czy ktoś pomyślał że większe zanieczyszczenie powietrza będzie niż dotychczas ?? Ponieważ będzie trzeba większą trasę pokonać. Nic tylko pogratulować naszym władzą za bezmyślne podejmowanie decyzji !! A o bezradnych juz nie wspomnę!

Gość • Poniedziałek [20.09.2021, 04:36:02] • [IP: 188.146.161.**]

Nic dla mieszkańców... wszystko pod górę. .., GDZIE DARMOWA KOMUNIKACJA MIEJSKA??

Gość • Poniedziałek [20.09.2021, 02:59:20] • [IP: 62.69.229.**]

Ileż będzie kosztowało odkręcenie tego wszystkiego przez następną ekipę?! Co to za demokracja, że jeden palant może zniszczyć całe miasto?

Gość • Poniedziałek [20.09.2021, 02:14:44] • [IP: 212.165.108.***]

Jak dojechać do uzdrowiska? Pół godziny kręcenia

Gość • Poniedziałek [20.09.2021, 02:13:17] • [IP: 212.165.108.***]

Żeromskiego wyłączona z ruchu? Hahahaha gdzie pomieszcą się samochody parkujace przed pensjonatami habananaa

Gość • Poniedziałek [20.09.2021, 01:58:05] • [IP: 5.173.243.**]

Na pochybel mu. Swiat idzie do przodu, nigdy do tylu.

Gość • Poniedziałek [20.09.2021, 00:51:10] • [IP: 176.221.125.**]

najpierw żmur zlikwidował parking na ul.Wojska polskiego aby zniszczyć tamtejszy handel, teraz kolejna demolka. żmur i betoniara robią to dla deweloperów aby zablokować przy apartamentach ruch samochodów. żmur już to od lat realizuje, dlatego ul.Słowackiego została zwężona. Dał królowej lego koryto aby wszystko mu POdpisywała. Czy to rodzina żydobetoniary dostała zlecenie? ci idioci nie znają naszego miasta. Kiedy żmur z betoniarą zrobią GETTO dla stałych mieszkańców?

Gość • Poniedziałek [20.09.2021, 00:46:37] • [IP: 178.238.253.***]

Ale głupota żeby z głównej ulicy robić jednokierunkową !

Gość • Poniedziałek [20.09.2021, 00:05:04] • [IP: 178.238.246.***]

Dyskusja po prezentacji poronionych pomysłów 2 lata temu była dostępna do obejrzenia na YouTube. Czy miasto coś zmieniło w prezentowanej koncepcji? Wyciągnęło wnioski z głosów mieszkańców? Nie!! Wali nas po mordzie koncepcjami z księżyca, aż nam ta morda tak spuchnie, że nie będziemy już nic widzieli i podpiszemy co nam podsuną, dla świętego spokoju. A podsuwają cały czas ten sam nieświeży ochłap...

Schoolwysyn • Niedziela [19.09.2021, 23:55:54] • [IP: 31.0.60.***]

To co proponuje Pan Franek jest ogólnoświatowym trendem oddawania miasta pieszym przez samochody. Ulice się zwęża, tworzy się woonerfy, ruch uliczny kieruje się pod ziemie. Wszystko dla wygody i bezpieczeństwa pieszych/mieszkańców niezmotoryzowanych. Na przedmieściach buduje się wielkie - często piętrowe parkingi typu park & ride - po dojechaniu do których autem, koleją, autokarem - mieszkańcy i turyści przesiadają się na obowiązkowo na komunikacje miejska - jak w Rzymie. U nas w takich rodzajach przoduje Jaworzno.

Gość • Niedziela [19.09.2021, 23:42:54] • [IP: 188.146.169.***]

Katastrofą to były promy, które powodowały nieregularny ruch. Samochody zjeżdżające z promu jada konwojami. Najlepiej to widać dojeżdżając do Świnoujścia. Pusto i...konwój. Pusto i konwój. Tunel ustabilizuje ruch.

Gość • Niedziela [19.09.2021, 23:41:20] • [IP: 212.165.108.***]

Siemiradzkiego możesz na wstecznym jechać. ... tak Ci doradzą w UM

Gość • Niedziela [19.09.2021, 23:40:08] • [IP: 188.146.169.***]

Kto pisze te komentarze? Rowerzyści po 70-ce?

Gość • Niedziela [19.09.2021, 23:31:38] • [IP: 188.146.162.***]

Ale jaja. Blokada dzielnicy nadmorskiej. Ta dzielnica jest tak mocno rozbudowana, że potrzebuje teraz jeszcze dodatkowo nowych dwóch ulic i to dwukierunkowych. Pomysł tego rozwiązania, to wczesny analfabetyzm?

Gość • Niedziela [19.09.2021, 23:10:38] • [IP: 176.221.113.**]

Już jest chaos, a będzie dramat. Tak to jest jak z wioski rybackiej próbuje się robić metropolię. Czas na budowę metra.

Gość • Niedziela [19.09.2021, 22:59:01] • [IP: 89.151.37.***]

Największy błąd - budowa tunelu. Ale bez tego nie można byłoby postawić popiersia" Wielkiego Budowniczego - Janusza" Teraz okazuje się, że będzie większy ruch samochodów w mieście. Brawo, nikt na to nie wpadł w czasie prac koncepcyjnych?

Gość • Niedziela [19.09.2021, 22:45:56] • [IP: 88.218.253.***]

ŚWINOUJSCY DECYDENCI - jeżeli macie więcej niż JEDNĄ KOMÓRKĘ - to najwyższy czas JE URUCHOMIĆ !! To, że WYRZUCILIŚCIE KUPĘ KASY W BŁOTO to można jeszcze Wam wybaczyć ale JEŻELI TAKIE FANTASMAGORIE KRAKUSA ZAAKCEPTUJECIE TO BĘDZIE WASZA HAŃBA i TRAGEDIA DLA TUBYLCÓW!

Gość • Niedziela [19.09.2021, 22:29:19] • [IP: 176.221.125.**]

W Krakowie przynajmniej jest Stowarzyszenie, , Nic o nas bez nas"., które rozdmuchało sprawę i działa. A w tym mieście kto zadziała na korzyść mieszkańców? Jest ktoś chętny??

Gość • Niedziela [19.09.2021, 22:28:36] • [IP: 89.151.32.**]

Już Ziemkiewicz w Samotność Balcerowicza opisał te neomarksistowskie świnie, które mają jeden cel - pozbawić Polaków aut. Nowi neofeudałowie domagają się, by neochłopstwo pozbawić aut, lub do nich zniechęcić. Dlatego narzuca się bezsensowne jednokierunkowe, likwiduje bezpłatne parkingi, na ich miejsce tylko płatne, na które będzie stać neofeudałów z lewicy, wymyśla się podwyżki ubezpieczeń i promocje nieekologicznych elektrycznych śmieci, na które neochłopa nie będzie stać, a neofeudała tak. Neofeudał z elektrykiem zaparkuje więc za darmo, a ty Polaku płać haracze, i wynoś się z autem z centrum, choćbyś tam mieszkał. Poprzez opłaty nagania się klientów supermarketom z darmowym parkowaniem, likwidując drobny handel w mieście, te sklepy zamienia się na knajpy dla neofeudalnych Niemców z piwskiem, bo ich stać na wakacje, a Polaków tylko nielicznych, wykańcza haraczem na ZUS i czynszami, opłatami za CO2, za śmieci czy wodę lub deszcz. To wszystko dzieje się naszym kosztem, a leszcze z KR dadzą pieczątkę lewactwu.

Gość • Niedziela [19.09.2021, 22:28:12] • [IP: 176.221.125.***]

Ludzia z Krakowa dziekujemy

Gość • Niedziela [19.09.2021, 22:07:12] • [IP: 178.238.247.***]

Jak kogoś nie stać na auto to niech jeździ rowerem i niech popiera w 100 %, nie narzuca innym swoich zawistnych prymitywnych zakazów.

Gość • Niedziela [19.09.2021, 22:04:49] • [IP: 37.47.172.**]

Nowy RozkŁad buhaja!

Gość • Niedziela [19.09.2021, 22:01:36] • [IP: 37.47.152.***]

Tutaj głównie chodzi o kasę, bo na każdej jednokierunkowej ulicy dojdą płatne miejsca parkingowe na jednym pasie i za jednym razem wpadnie kasa do miasta i problem parkingowy trochę się rozwiąże, choć nie do końca i to jest myślenie krótkoterminowe a ludzi ma się gdzieś w tym wypadku, co myślą i jak będą jeździć,

Gość • Niedziela [19.09.2021, 22:01:20] • [IP: 94.254.171.*]

Głupota totalna z tymi jednokierunkowymi!

Gość • Niedziela [19.09.2021, 21:45:14] • [IP: 37.47.172.**]

SPP pod wiatrakiem a autobus co 2 godziny. Sprawdźcie sobie. Paranoja! Co z parkingiem za przychódnia? Dobry wałek tam poszedł bo jak inaczej to wytłumaczyć?

zrównoważony debilizm • Niedziela [19.09.2021, 21:42:12] • [IP: 37.248.158.***]

I jeszcze tunel, tunel też zróbcie jednokierunkowy!

odys z itaki • Niedziela [19.09.2021, 21:39:47] • [IP: 88.156.234.***]

p Joanno A... szybko wygrywaj pani wybory i zrób porządek z tymi ?? nawet nie wiem jak ich nazwać? bo debile to za mało...przecież jeszcze z rok i zniszczą nasze miasto.

Gość • Niedziela [19.09.2021, 21:38:53] • [IP: 46.204.87.***]

I cyk kontra pas dla rowerow na matejki. I tym sposobem rozgarnieta wladza bez nakladow finansowych ma scieze rowerowa na matejki. Sciezke, ktora w tej chwili nie istnieje. I trzeba by miec glowe na karku zeby wymyslic cos zeby ja wymyslic, zaprojektowac i wybudowac.

Gość • Niedziela [19.09.2021, 21:36:34] • [IP: 178.238.247.***]

Przykładem głupoty jest rozwiązanie dojazdu do promów miejskich tylko kretyn zaakceptuje takie rozwiązanie, blokowanie skrzyżowania. ul. Marynarzy w godzinach natężenia ruchu (ścieżka rowerowa kosztem drogi to katastrofa) deptak należało wykorzystać.na ścieżkę rowerową.

Gość • Niedziela [19.09.2021, 21:32:04] • [IP: 176.221.125.***]

Skandal co oni chcą zrobić ze Świnoujścia. I to ma być ZRÓWNOWAŻONY RUCH? Czuje w tym podstęp.

Gość • Niedziela [19.09.2021, 21:25:20] • [IP: 31.11.130.***]

Prawidłowo. Popieram w 100%. Czas ruszyć cztery litery na rowery i autobusy. Ale z Was wygodni kierowcy. Wiemy już po co te ścieżki rowerowe są budowane...

Gość • Niedziela [19.09.2021, 21:21:46] • [IP: 176.221.124.**]

dlaczego takie opracowania zleca się firmie która w ogóle nie zna specyfiki Świnoujścia..?

Gość • Niedziela [19.09.2021, 21:21:25] • [IP: 77.112.111.***]

Mieszkańcy muszą się zjednoczyć i pokazać co myślą o tych kretynstwach (inaczej tych pomysłów nie można nazwać). Trzeba ogłosić alert dopóki nie będzie za późno! Baba wyjedzie w lubelskie stepy, dziadek podrepcze do domu opieki, a mieszkańcy i miasto zdane zostaną na trudno odwracalna gehennę.

Gość • Niedziela [19.09.2021, 21:17:03] • [IP: 37.47.145.***]

Co za idiotyczny pomysł.. Masakra!!

Nie będzie parkingów • Niedziela [19.09.2021, 21:15:18] • [IP: 37.47.172.**]

Tak odpowiada pani Barbara Michalska Zastępca Prezydenta Miasta Świnoujście na FB na pytanie dlaczego sama nie jeździ rowerem Jan Czarnecki Szanowny Panie, z bardzo prostego powodu - mamy bardzo dobre drogi i bardzo dobrze jeździ mi się po naszym mieście 😉. Ale jak już będzie gorzej na pewno nie będę żądała od władzy publicznej, aby budowała mi w mieście szerokie dwupasmówki i parkingi, tylko pokornie przesiądę się na rower lub do komunikacji autobusowej 🙂

Gość • Niedziela [19.09.2021, 21:14:16] • [IP: 185.210.39.***]

Czy to jest realizacja światowego trendu, aby utrudniać jazdę samochodem prywatnym, zwężając ulice, poszerzając chodniki, aby przygotowywać nas powoli do korzystania wyłącznie z komunikacji miejskiej. Spaliny już nie szkodzą na tych jednokierunkowych ulicach, kiedy to w kółko jeździmy, aby dojechać do celu. Szkoda, że wśród rządzących nie ma ludzi odważnych z własnym zdaniem i patriotyzmem lokalnym.

Gość • Niedziela [19.09.2021, 21:13:50] • [IP: 176.221.124.***]

POPITROLIŁO WAS W TYM E BANYM URZĘDZIE DO RESZTY?!?!?!? PRZEZ NIEMCY MAM JECHAĆ NA GRODEK Z CHORYM DZIECKIEM?

troll • Niedziela [19.09.2021, 21:11:24] • [IP: 46.230.134.**]

Niech ten, , palant, , robi sobie jednokierunkowe ulice w Krakowie.

Gość • Niedziela [19.09.2021, 21:09:27] • [IP: 188.146.128.***]

Pieniądze z kasy miasta wyjęte?? Wyjęte. A plan się nie przyjmie jak zawsze... CZYSTY MIŚ BAREJI... 100%

Gość • Niedziela [19.09.2021, 21:07:31] • [IP: 31.11.129.***]

Co to k**** jest? Chore wizje jakiejś baby która ma chyba jakiegoś haka na Żmurkiewicza ze jej tak we wszystkim ulega? Przecież ten duet rozp***** to miasto. Tylko byznesmeny od apartamentowców będą kase liczyć a my chodzić będziemy musieli piechotą.

Kiepski • Niedziela [19.09.2021, 21:04:33] • [IP: 79.163.228.***]

Kurde!! Dałem swego czasu kpiacy komentarz aby wszystkie ulice w Ś-ciu zrobić jednokierunkowe w stronę morza a ul Bałtycką, Wojska Polskiego (do 11-listopada) i 11-listopada w kierunku" tunelu"... Nie pomyślałem, że są tacy ludzie, którzy z mojego" debilnego", kpiącego komentarza wezmą przykład... Przepraszam wszystkich za ten komentarz...

Gość • Niedziela [19.09.2021, 20:51:25] • [IP: 107.189.12.***]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Gość • Niedziela [19.09.2021, 20:44:03] • [IP: 185.220.100.***]

Kogoś równo p0kurwiło!! Co ta Krakowska przybłęda może wiedzieć o specyfikacji Świnoujścia. Won przybłędo do siebie żreć smoczą kupę.

Gość • Niedziela [19.09.2021, 20:44:02] • [IP: 46.204.51.***]

q...wa ile ten krakowianin wzial kasy za te kreski i jakim trzeba byc debilem aby to zaakceptowac

Gość • Niedziela [19.09.2021, 20:38:59] • [IP: 178.238.252.***]

Nie bylo firmy na kamczatce?! Już jedni de*ile chyba z Wrocławia naprawili nam komunikację miejska, teraz to?! Może żeglugą swinoujską powinien rządzić ktoś z Zakopanego??

Gość • Niedziela [19.09.2021, 20:31:59] • [IP: 176.221.124.***]

Moze ktoś wreszcie odwróci kierunek ruchu na Siemiradzkiego bo wyjechac z tej ulicy jak Niemcy wiezdzaja do Świnoujścia graniczy z cudem.

Gość • Niedziela [19.09.2021, 20:31:58] • [IP: 37.47.183.***]

Michalska już dała popis z Słowackiego teraz daje kolejny ta kobieta to dno. ..

Gość • Niedziela [19.09.2021, 20:28:17] • [IP: 176.221.124.**]

To są szalone pomysły michalskiej. ta baba ma chaos w głowie i go wprowadza na ulice. Na pewno lepiej będą miały stacje paliwowe bo trzeba będzie więcej zrobić kilometrów.

Gość • Niedziela [19.09.2021, 20:26:03] • [IP: 176.221.124.***]

Raz już zlecili opracowanie tras autobusowych. Autobusy jeżdżą tymi samymi trasami i w dodatku stadami z częsttliwością jak na wsi PKS.

iu Gość • Niedziela [19.09.2021, 20:15:15] • [IP: 176.221.124.***]

Trzeba być bardzo mściwym, złośliwym i nie cierpieć mieszkańców oraz miasta Świnoujścia, by tak mieszać i utrudniać życie ludziom w tym mieście. A tego krakowskiego mąciciela już dawno mieszkańcy powinni utopić w kanale / tylko kanał trzeba będzie z głupoty oczyścić/. Proszę się odczepić od tych zmian i nic nie komplikować. Uruchomić tunel, a czas pokaże czy trzeba coś robić. Na przestawianie znaków wystarczy 1 - 2 dni. Proszę nic nie robić. Już raz zmieniono kierunki ruchu i mamy to co mamy. Czy utrudnianie kierowcą życia w mieście jest takie ważne dla władż miasta. Może prezydenci miasta się wypowiedzą dlaczego tak utrudniają mieszkańcom życie w tym mieście. Proszę o spokój zmiany po otwarciu tunelu.

Gość • Niedziela [19.09.2021, 20:11:31] • [IP: 185.220.102.***]

Pani vice nie powinna sięgać po nijakich mądrusi z poza miasta. Rozpoczęła dewastację uliczną- niech naprawia. To mi wygląda na przerzucenie odpowiedzialności za bałagan komunikacyjny na drugiego bałaganiarza.

Gość • Niedziela [19.09.2021, 20:07:49] • [IP: 37.8.231.***]

Niech krakowianin reguluje ruch w Krakowie.

Gość • Niedziela [19.09.2021, 20:07:06] • [IP: 5.173.30.**]

Wszystko pod turystów, dla mieszkańców kop w dupę i morda w kubeł, żadne protesty nie przynoszą oczekiwanego skutku, nie idzie tu już mieszkać, tragedia!

Gość • Niedziela [19.09.2021, 20:01:11] • [IP: 176.221.124.***]

Co im to da jak bedzie trzeba objechac wszytko do okola

Gość • Niedziela [19.09.2021, 19:54:10] • [IP: 94.254.171.**]

Gość • Niedziela [19.09.2021, 19:50:03] • [IP: 94.254.171.**]

Dość tych jednokierunkowych dróg w Świnoujściu, już jeżdżę do celu dookoła. Ktoś chyba zwariował, albo wziął dużą kasę

Gość • Niedziela [19.09.2021, 19:46:55] • [IP: 83.1.102.***]

trzeba byc poyebem zeby to zlecic obcemu i jeszcze wiekszym zeby sie zgodzic to robic ale pieniadz nie zmierdzi im drozszy jest ten mis...

Gość • Niedziela [19.09.2021, 19:45:50] • [IP: 88.218.255.***]

pani Michalska na swoim profilu na fb już stwierdziła czy to są dobre pomysły to czas pokaże po wprowadzeniu tylko szkoda że nasz magistrat nie potrafi wyciągnąć wniosków z nietrafionych pomysłów które już zostały wykonane a brnie dalej w poronione pomysły z uporem osła

Gość • Niedziela [19.09.2021, 19:45:32] • [IP: 31.11.128.**]

Weź gościu magnesiki na lodowke zbieraj i kapsle po piwie a nie zajmujesz się swoim debilnym pomysłem jednokierunkowymi ulicami!!

Gość • Niedziela [19.09.2021, 19:39:00] • [IP: 37.47.172.**]

Radni już rwą się do podnoszenia rączek żeby prezydent pogłaskał po pustej główce. SLD ratunku! Borówki to albo jeżami się przejmuje lub chce jakiś złom kupować i remont robić za publiczne pieniądze. Jak u boska tylko biega to na nią nie ma co liczyć. Itd...

Gość • Niedziela [19.09.2021, 19:38:17] • [IP: 31.11.129.***]

D E B I L E !! Jeszcze bardziej zakorkujcie miasto i spowoduje kataklizm komunikacyjny... D E B I L E !!

AGENDA 21 • Niedziela [19.09.2021, 19:32:12] • [IP: 176.221.124.***]

NIE MA CO DYWAGOWĆ NAD BEZSENSOWNYMI WIZJAMI OSOBNIKÓW OBCIĄŻONYCH INTELEKTUALNIE. OFICJALNIE KAŻDY WIE, ŻE BURDEL BYŁ, JEST I BĘDZIE DO CZASU KIEDY WŁADZY W KIBUCU NIE PRZEJMIE AGATOWSKA. TYLKO ONA MOŻE I MA WOLĘ HOLISTYCZNIE SPENETROWAĆ DANY PROBLEM. Z KOMUNIKACYJNEGO BURDELU ZAISTNIAŁEGO PO KAMPANII RUJNOWANIA STARYCH ULIC DA SIĘ COŚ ZROBIĆ ALE TRZEBA CHCIEĆ, A NIE ŚWIROWAĆ PAWIANA.

Oglądasz 1-129 z 129
■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344
■ 2 maja Dniem Flagi Rzeczypospolitej Polskiej. Dzień Flagi Rzeczpospolitej Polskiej to święto ustanowione w 2004 roku. 2 maja Polki i Polacy malują Polskę i świat na biało i czerwono - jest to także Dzień Polonii i Polaków za Granicą. Prosty gest wyeksponowania flagi podkreśla naszą narodową wspólnotę i pozwala każdemu być ambasadorem polskości ■ Joanna Agatowska Prezydentem Świnoujścia w I turze! To historyczne zwycięstwo! Oczywiście musi być potwierdzone oficjalnymi danymi z PKW ale na podstawie protokołów z 27 komisji wyborczych w Świnoujściu Joanna Agatowska w mistrzowskim stylu pokonała trzech swoich konkurentów i w I turze została prezydentem Świnoujścia! ■ Ostateczne rozliczenie tunelu nie zostało jeszcze dokonane. Nastąpi po wydaniu Świadectwa Wykonania, co spodziewane jest ok. września br. Roszczenia obu stron w związku z prowadzonymi mediacjami są objęte tajemnicą mediacji - tłumaczy Jarosław Jaz Rzecznik Prasowy Prezydenta Miasta Świnoujście ■